Jump to content
appelvrouw

Moestuindag: wie neemt wat mee? [niet voor Jorieke bestemd]

Recommended Posts

Ik wil ook wel een aardappelsalade maken zaterdag. Heb lekkere slasoorten voor erdoor

Ik mag wel gaan opschrijven wat ik allemaal moet meenemen/kopen/maken

Good things come in small packages

Mensen ik moet het hierbij laten..eventueel vanavond nog een paar berichtjes, en jullie kunnen vrijdag en zaterdag hier nog communiceren, maar ik vertrek morgenochtend vroeg naar een heerlijk oord zonder internet.

Ik zie jullie allemaal zondag, ik heb er enorm veel zin in!!

Kijk maar uit naar een lekkere kleine ronde vrouw met appelwangen en vette rode lippenstift op haar lippen waar ze iedereen uitgebreid mee gaat zoenen ( 4 x dat is echt Frans hè)...

En niet vergeten allemaal: een bloem voor het boeket voor Jorieke!

https://www.airbnb.com/h/backtothesixties

Waar de mol is is er hoop!

Tot Zondag, Jet,ik ga zaterdagavond alles klaar zetten,zal je manden morgen al binnen zetten,zo dat ik ze niet vergeet ha ha. En nee ik kijk niet uit naar een enigzins gezette vrouw, want je had een foto op je blog gezet,en ik zag je schaduw en je was slank. en daarbij denk ik ook niet aan appel wangen. nee nee, je geeft volgens ij een verkeerd beeld van jezelf,maar des te leuker dan moet ik zoeken.

wij vertrekken ook morgenvroeg, 3.5u rijden

framboosplanten en tabaksplanten zitten in de auto

tot zondag iedereen, ik kijk er ook ontzettend naar uit!

Hier staat ook bijna alles klaar,alvast. morgenavond mijn aardappels schillen,zondagmorgen maken en opmaken,komkommers inpakken, en dan op naar Zelhem. De tank zit bijna vol. En tot dan,ook zin in.

Jeanne, jij maakt ook aardappelsalade?

Krijgen we zo niet te veel aardappelsalade?

Ik denk toch dat het een met de ander verschilt. maar ja ik heb het van begin af dit gezegd,en heb er nu ook alles voor in huis. Maar heb al een pb gehad van iemand waar ik een beetje uitgelegd heb hoe ik het maak.En ja anders misschien de varkens

Nou, Jet vroeg of iemand dat nog wou maken, dus heb ik me daarvoor aangemeld zonder eerst de lijst te hebben bekeken. Ik ben van plan er mijn eigen sla in te verwerken. En jij zal zo je eigen 'touch' erin leggen. En anders idd de varkens.. die mogen nog groeien van Jorieke

Iedereen alvast veel succes met de laatste voorbereidingen, en heel veel plezier, gezelligheid en mooi weer gewenst voor morgen : )

ik heb er zin in!

maar ben stiekem ook een beetje zenuwachtig...

ik hoop dat ik alles mee heb en goed aankomt

en dat het lekkers bevalt.

Jonges, oant moan!

Ik kan jammer genoeg toch geen soep meenemen.Dus ik zal alleen met 1 peperplantje komen

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Even nog een vraagje en misschien een rare.Ik moet een herbarium maken voor school en daar moeten 20 verschillende soorten bomen in zitten en 10 verschillende soorten (on)kruiden.De bomen heb ik zo goed als allemaal al alleen die onkruiden vind ik niet zo makkelijk(herken ik niet goed).Nu wil ik vragen zouden mensen vandaag willen kijken of ze 1 van de 8(ik heb er al 2 gevonden)vinden.Dit zijn :melganzevoet,hanepoot,kleefkruid,kamille,varkensgras,perzikkruid,herderstasje,muur.Ze hoeven nog niet gedroogd dit doe ik zelf wel.Maar ze moeten wel op een A3 passen.Alvast bedankt en tot morgen.Ook nog Amerikaanse eik en tamme kastanje.

Toch nog even hier zetten.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Heb er zin in, al is het maar voor even. Heb de sapjes achterin staan

Zijn er nog mensen die een lift nodig hebben vanaf station Doetinchem o.i.d?

Over moestuin forum

Op het moestuin forum delen leden ervaringen en tips over het telen van groenten en fruit in de moestuin.

Lees meer over moestuinforum

• Create New...