Jump to content

Biozadendoos 2022 / 2023

Recommended Posts

@Arja, dank voor je toelichting.

Weggooien is ook wel zonde, maar jee, het is al jaren een biozadendoos en het moet niet zo gaan verlopen als bij de zadenenveloppen. Daar verdwenen de leukere soorten, omdat er op een gegeven moment alleen maar van dit soort zaden (gratis en goedkoop) inkwamen. Dat wil ik absoluut niet, want zo gaat voor mij de lol er ook vanaf om het te organiseren.

Dat men toch wat makkelijk over het biodeel van de zadendoos heenleest, zet mij ook aan het denken hoe ik het volgend jaar ga invullen. Dat weet ik nu nog niet, maar misschien moet het anders georganiseerd worden. Daar denk ik nog even over na.

• Like 1

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
1 uur terug, Flup zei:

@loes hoe staat het er met de doos voor? :-) 

Die is vanmiddag op reis gegaan naar acpronk. Ik had helaas wat weinig tijd om alles door te nemen maar heb wat leuke dingen gevonden en terug gestopt dus de doos kon verder. 

Edited by loes
  • Like 2

De doos is vandaag ontvangen.
Vrouw heeft gisteren hoofdpijn en keelpijn gekregen, en vandaag positief getest op Covid (dochter en ik nog negatief). Maar mocht ik binnenkort ook positief testen, dan moet ik ook in isolatie dus er is kans dat de doos dan vertraging oploopt.

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Bedankt iedereen.
Tot nu toe geen klachten, dochter ook niet. Vrouw is aan de beterende hand, nog wat slijm en dus af en toe wat hoesten. Verder geen hoofdpijn en keelpijn meer.
Ik ben bijna klaar met de doos. Nog wat zaad erbij stoppen, tape kopen en dan kan de doos weer op pad.

Oei Oei, wat is er weer veel keuze.
Volgend jaar: stress stress, wat ga ik zaaien?

• Like 6