Jump to content

Aanmeldtopic MTFD zaterdag 22 oktober 2022

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Het was natuurlijk weer belachelijk gezellig en leuk om te kletsen en eten en ruilen enzovoort!  Ik ben ook heel blij met al mijn aanwinsten.

Iedereen dank voor de gezelligheid en de plantjes en zaadjes, en@Jorieke123en @Joep123voor jullie gastvrijheid.

Mijn saffraanbroodjes waren niet goed gerezen en daardoor een beetje machtig, maar net als de bananencake was alles bijna op toen ik wegging. Altijd een goed teken.

@Goldfish Jojan wil de boeken toch wel erg graag hebben. Ze reageerde niet meer omdat ze dacht dat ze al weg waren. Als je ze nog hebt en je ze tegen portokosten naar haar zou willen verzenden, zou dat je heel veel karmapunten opleveren. Even over dm-en? 

44 minuten geleden, Arja zei:

@Goldfish Jojan wil de boeken toch wel erg graag hebben. Ze reageerde niet meer omdat ze dacht dat ze al weg waren. Als je ze nog hebt en je ze tegen portokosten naar haar zou willen verzenden, zou dat je heel veel karmapunten opleveren. Even over dm-en? 

Natuurlijk kan dat.  Je hebt een dm.

• Like 1

Het was de reis (die steeds gezelliger wordt met lifters) weer meer dan de moeite waard! Mooi weer (nadat t eerst kort heeft geregend), gelachen om de varkens die genoten van het lekkers dat Wortel een paar keer per week moet opvegen van haar oprit), lekker eten en een paar toffe dingen kunnen ruilen! Dat belooft veel voor de MTFD Voorjaar 2023. 

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image