Jump to content

Hebben jullie dat nu ook?

jeanne-heijmans
 Share

Recommended Posts

Deze foto van b.v. Frans staat bij mij gewoon als Afbeelding vermeldt en ook de onderste fotooz van Dennis op dezelfde pagina.

verschillende-zonnebloemen-t4176.html

Mijn avatar kan ik zelf nu wel zien.

Wil graag aan de voordeur aankloppen maar dan wél met fotooz op zak....

Oke waarschijnlijk instellingen in firefox: foto's van frans en dennis staan op imageshack (een externe, maar veelgebruikte en veilige website). De kans is groot dat die geblokkeerd worden door je firefox instellingen.

Ik heb ook wat zitten zoeken....

Kan het aan een add-on liggen? Zoiets kwam ik tegen... Die heb ik wél toegevoegd de laatste weken...

Edit: Heb bijna alle add-ons uitgeschakeld (behalve die van de ongewenste pop-up reclames) maar maakt geen verschil tot nog toe.

Edit 2: Heb in Firefox:

Opties - Opties - Inhoud - Afbeeldingen automatisch laden (was al aangevinkt) - Uitzonderingen - https://www.moestuinforum.nl - Toestaan - Sluiten.

gedaan... maar nog geen verandering.

Edit 3:

dsc0530217851330960159.JPG

En via Google Chrome (net geinstalleerd) werkt alles ook gewoon. Anders moet ik het maar via deze gaan doen. Is wel werkbaarder als Explorer.

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

https://www.google.com/chrome/index.html?hl=nl

Klik op: Download Google Chrome en alles gaat vanzelf.

Google Chrome is een webbrowser; een programma waarmee je website's op het internet bezoekt. Net zoals Internet Explorer ook een webbrowser is. Internet Explorer is langzaam, onveilig en geeft nog wel eens problemen. Het meest genoemde nadeel van Chrome is de twijfelachtige privacy. Google wil nog wel eens weten welke dingen jij opzoekt; maar dat doen ze anders toch al. Een groot voordeel is dat het supersnel en supersimpel is in gebruik, en ook nog eens erg veilig is.

Zie ook:

https://www.google.com/chrome/intl/nl/more/index.html

Voor de meer "pro-users" is 1 van de grote voordelen dat als 1 website bijv. crasht, niet heel google chrome crasht maar alleen die website; andere website's die je op dat moment open hebt blijven het gewoon doen. Ook begrijpt google chrome het als je op een Russische fruitbomen-website terecht komt en bied automatisch aan of je het vertaald wilt hebben.

Edited by Guest

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter

Het zou inderdaad een add-on kunnen zijn maar als je die uitgezet hebt en het probleem blijft zich voordoen (dat de foto's van imageshack.com niet zichtbaar zijn) dan denk ik dat het toch ergens in een instelling of blokkering van die website zit. Hier laden de imageshack foto's namelijk wel. Ben niet zo bekend met firefox dus heb niet echt kunnen vinden wat het zou kunnen zijn.

Na wat nalezen op't net ben ík in ieder geval tot de conclusie gekomen dat het probleem bij Firefox ligt. Dus wacht de volgende verbeterde versie wel af en probeer het dan weer.

Tot die tijd gebruik ik voor het moestuinforum én voor Hotmail en Gmail (liepen vast op Firefox) gewoon Google Chrome.

Dank voor de moeite van het uitzoeken.