Tania Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Nou, die extra ruimte komt er! Want ik ga volgende week verhuizen naar m'n nieuwe kamer! Een fraaie kantoorkamer uit het oude Archief/Kantoor gebouw van het Oude Gerechtshof van Zwolle. Die staat te koop, maar een geïnteresseerd bedrijf kan alleen het gehele pand opkopen, en agz dat miljoenen kost, zal dat niet zo snel gebeuren Dus kan er lekker lang blijven zitten En, aan licht geen gebrek Let aub niet op de rommel die er nog staat, de kamer werd eerst als een soort opslagplek gebruikt door m'n buurvrouw/klasgenoot. Voordat ik erin trek haalt ze dat nog weg, de tafel in de hoek mag ik in bruikleen nemen. 's Ochtends staat de zon op de glaswand aan de linkerkant, die verschuift later naar de andere wand, en later in de avond zachter licht. Vind ik helemaal te gek Oh ja, trouwens. Lekker weertje, hè? Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Je gaat in en gemeubileerde kas wonen....bij je plantjes!!! handig en wat een mooie ruimte....veel plezier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tania Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Heb altijd al in een grote kas willen wonen, lekker warm De verwarming werkt iig prima, kan ik fijn een tafeltje ofzo overheen zetten, om de tomaatjes e.d. te laten kiemen =D Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Nou Tania,schitterende ruimte hoor. Daar zullen je plantjes wel bij varen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tania Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Yepyep! Hebben ze plotseling veel meer ruimte =D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts