Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Even onder voorbehoud dat wij komen.

Graag hier in dit topic roepen/vragen en niet via PB is voor mij makkelijker terug kijken.

Als er iemand iets wil hebben gewoon vragen ook al heb je niets uit mijn vraag lijstje.

Zaden:

Aangeboden planten:

2x Iris blauw (1x Arja)

1x Iris paars (1x Arja)

2x hibiscus boompje (1x BonnieF)

1x laag blijvende sering paars

Divers:

Kippen encyclopedie

Boek James Herriot

2x asperge plastic (1x BonnieF)

Groene netten

Ontsapper machine geen pan

Fles Amaretto dicht

afbreekbare voor zaai bakjes 

Wensen:

*Stoofperen

*eitjes

*Echinacea purperea plantje

*Kruidvenkel plantje (Jorieke)

Jorieke krijgt: doos met div spullen

Geeft: Kruidvenkel

Ciska krijgt:

Geeft: stokroosplantjes

BonnnieF: Hibiscus boompje + asperge plastic

Geeft: eitjes + stoofperen

Arja: Iris blauw + Iris paars

Geeft: stoofperen

Jootje: 

Geeft: snijbonen molen

HenkG: grote emmer

Geeft:

Iets meebrengen voor de lunch + de oogst tafel

Edited by angela
Posted

Wat een mooi lijstje:

Ik kan eitjes en stoofperen voor je meenemen. De hoeveelheid kan ik nu niet inschatten

Maar ik ben wel in een hibiscus en het aspergeplastic geïnteresseerd. Het kippenboek ook wel maar ik heb gewoon weinig te ruilen omdat ik net weer begin.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Posted

ff gegoogeld

De sterke sapcentrifuge voor hele vruchten zonder voorsnijding, eenvoudig, snel en schoon XL-vulschacht (73 mm): Snel en eenvoudig sapcentrifugeren zonder voorsnijden van groenten en fruit. Verschillende snelheden: Sap eenvoudig en snel uit alle groenten en fruit persen. Roestvrijstalen microzeef: Voor de hoogste sapopbrengst. Dripstop: Geen druppel of morsen na het ontsap. SafetyStop: De motor draait alleen als het apparaat volledig is gemonteerd en het deksel gesloten is. De teksten voor dit artikel zijn automatisch vertaald.

Features
  • Krachtige motor: 700 W XL-vulschacht (73 mm) voor een snelle en eenvoudige bereiding van hele vruchten microfilterzeef van roestvrij staal voor de hoogste sapopbrengst aluminium sluitbeugels zorgen voor een hoge sluitkracht, dichtheid en robuustheid universeel te gebruiken voor de meest uiteenlopende groenten en fruit -uitgieters met Dripstop voorkomt nachtdruppels en zorgt zo voor een schoon werkoppervlak na het verwijderen van grote, Afneembare tresterhouder met 2 liter twee schakelstanden voor hard en zacht materiaal voor automatische afvoer van de trap Easy Storage: Kabelopbergvak voor eenvoudig en snel opbergen van de kabel Safety stop: Het apparaat kan alleen worden ingeschakeld als alle onderdelen correct zijn gemonteerd en schakelt automatisch uit, zodra het tijdens het gebruik wordt geopend. Geen letselgevaar, geen spatten zuignappen garanderen de beste stabiliteit bij het ontsaperen eenvoudig te reinigen: Alle afneembare onderdelen zijn vaatwasmachinebestendig sapopvangbak met een inhoud van 1,25 liter en schuimscheiding inclusief borstel voor het eenvoudig reinigen van de zeef

•  
Posted

Hoi, ik heb eventueel echinacea zaadjes voor je als je dat wilt. Helaas zijn de bordjes er afgevallen dus ik weet niet zeker of het de echinacea purpera is (de reuzenversie) of de rode echinacea die ik ook heb. Maar proberen kan geen kwaad toch? Gewoon zaaien dan zie je vanzelf.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Posted (edited)

@angelaik kan je op dit moment niet aan een plantje helpen. De zaden van de roze heb ik gekregen en van de rode is van een tamelijk jonge plant die ik nu nog niet wil aandoen om gescheurd te worden. Sorry. Ik wil best proberen om zelf wat zaailingen te maken en die op te kweken voor een volgende MTFD.

Edited by Tanja65

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

• 3 weeks later...