Tjitte Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Kom nu net van "Us Tûn". De frees is vandaag door de tuin geweest. Prachtige losse grond geworden. Het begint er steeds beter uit te zien. Thuis al een teeltplan gemaakt. De aardeienplanjtes staan in het begin. Daarnaast de framboos. Vervolgens twee ruime zaaibedden aangelegd voor de bonen. De eerste stokken voor de beeldvorming geplaatst. Een van de zaaibedden heb ik in drieën opgedeeld. Een deel heb ik bezaaid met Radijs. Niet te veel want ik las dat de plantjes ruimte nodig hebben. Na twee weken kan het tweede deel worden ingezaaid. Om 20:30 uur werd het al donker waardoor ik jammer genoeg moest stoppen.Morgen verder met het indelen van de zaaibedden. De knoflook/uien en sla komen dan aan de beurt. Foto's volgen nog. In de zaaibakken thuis gaat het ook als een tierelier. De bakjes met rodekool heb ik uitgedund. Ik heb het idee dat de plantjes minder snel groeien. Misschien maar beter ook. De prei is aardig opweg. Halverwege begint de steel om te buigen. Klopt dit?De broccoli doet het fantastisch. Nog even en ik kan gaan verspenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Hier zou je een mooie pagina kunnen maken voor al je updates en foto's : https://www.moestuinforum.nl/blog/ Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts