Duncan Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Hallo tuinders, Ik heb een twee weken geleden dikke gebonen gezaaid maar ze zijn nog steeds niet opgekomen. Ik had met dit goede weer toch wel verwacht dat ze al uit waren gekomen. Nu twijfel ik erg of ik ze niet te diep gezet heb. Ik heb ze op zo'n 5cm diepte gepland. Verder weet ik dat er veel zwarte luisen in komen maar dat er een soort plant is die dit een beetje tegengaat. IK geloof de tabaksplant. Weet iemand hier meer van en hoe je normaal gezien aan zo'jn tabaksplant (??) komt. Hoor graag van jullie. Grort Duncan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 (edited) Als je tuinbonen vroeg zaai wat je heb gedaan krijg je meestal geen luis.Maar 5 cm is eigenlijk wel diep 2 /3cm is diep genoeg ,maar zou nu laten zitten ze komen nog wel . Edited April 2, 2012 by Guest Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Ja, dat diep planten heb ik ook gedaan, al dik drie weken terug.Eergister kwamen er kleine puntjes boven de grond.Dus er is hoop..... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts