Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Tekst verwijderd

aangepast door Gast

Geplaatst:

Lijkt me erg leuk maar erg kostbaar.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Het is een gadget die voor keukenkruiden best zou kunnen werken. Maar dan moet je, gezien de prijs, het kweken ervan als een leuke hobby zien en dan kan het de moeite en het geld waard zijn.

Maar het blijft een gok voor wat betreft de duurzaamheid van het apparaat (vervangende onderdelen ?).

met vriendelijke groet, Rubo

Geplaatst:

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken iemand op een Amerikaans forum die er een paar heeft, al een jaar of twee-drie denk ik (dat ze ze heeft), ze is er heel tevreden over. Zij kweekt er kattekruid (nepeta) in, en keukenkruiden dacht ik.

Wel dure grap hoor. Maar het ziet er mooi uit.

Geplaatst:

Eerlijk??

Ik ben echt van de oude stempel (26 lentes ) wat dit betreft, maar (moes)tuinieren betekend voor mij: Buiten zijn! Genieten van de eerste zonnestralen en blij zijn met een flinke bui na een droge week... Vieze vingers

Het is toch altijd weer spannend wat moeder natuur ons brengt, en wat dat met je plantjes doet!

Dus nee, voor mij Aerogarden...

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:
  • Auteur

Tekst verwijderd

aangepast door Gast

Geplaatst:
Ik kijk ook erg naar de voordelen zoals weinig werk (ik wil het echt voor het koken gebruiken en heb simpelweg niet de tijd om een moestuin te onderhouden, hoe graag ik het ook zou willen...), gemak (je wordt door het apparaat herinnerd wanneer je water en voedingsstoffen toe moet voegen en je kan het ook in de WINTER gebruiken. Tof toch?!

Over een weekje hopelijk de eerste foto's!

Nou ik ben reuze nieuwsgierig. Het lijkt mij een prachtig apparaat, mooi op het aanrecht naast de Nespresso Had ik nog in Amsterdam gewoond dan had ik zeker ook een gekocht. Hopelijk doet ie wat ze vertellen, maar dat ga jij voor ons uitvinden. Als ie doet wat ze beloven dan gaat ie hier op de lijst 'mooie kado's om weg te geven aan stadse vrienden'

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Geplaatst:

Ewout.. zou je bij je recensies over het ding, ook eens willen vertellen of het nou ook productief is?

Iets kan leuk zijn en plantjes laten groeien.. Maar ik vraag me eigenlijk af: Hoe productief zullen de plantjes zijn die er in staan

Geplaatst:

het ding zelf ziet er leuk uit . Als ik er plek voor zou hebben + dagelijkse behoefte aan verse kruiden, dan zou ik er ook wel 1 kopen.

helaas ziet de plantgroei van particuliere foto's op google er minder fraai uit dan dat de verkoop plaatjes doen vermoeden. (het oog wilt ook wat hier in huis )

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:
Ik kijk ook erg naar de voordelen zoals weinig werk (ik wil het echt voor het koken gebruiken en heb simpelweg niet de tijd om een moestuin te onderhouden, hoe graag ik het ook zou willen...), gemak (je wordt door het apparaat herinnerd wanneer je water en voedingsstoffen toe moet voegen en je kan het ook in de WINTER gebruiken. Tof toch?!

Over een weekje hopelijk de eerste foto's!

Nou ik ben reuze nieuwsgierig. Het lijkt mij een prachtig apparaat, mooi op het aanrecht naast de Nespresso Had ik nog in Amsterdam gewoond dan had ik zeker ook een gekocht. Hopelijk doet ie wat ze vertellen, maar dat ga jij voor ons uitvinden. Als ie doet wat ze beloven dan gaat ie hier op de lijst 'mooie kado's om weg te geven aan stadse vrienden'

en gij geleuft da' ik da' geleuf..., mijn lekker ding...

Geplaatst:

Het ding ziet er inderdaad heel erg leuk uit! Vind 'm wel wat duur, maar vind dit forum wel interessant om te blijven volgen, erg nieuwsgierig hoe hij bevalt en hoe de kruiden groeien!

Geplaatst:

In dit geval vind ik het 'leugentje om best wil' wel een flinke domper.

Komt niet erg betrouwbaar meer over Ewout

Niet dat ik het van plan was om te kopen hoor....

Geplaatst:

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dus zo steekt de aerogarden in de ewout.....

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

weggooien dit topic

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Misschien denkt Ewoud dat wij 'geitewollensokkenmensen' een beetje dom zijn? Hij had iig geen Jasmin-iq hier verwacht

Good things come in small packages

Geplaatst:

Helly, hij zal toch nu wel snappen dat wij "geitenwollensokkenmensen" het slimst van allemaal zijn???

Nee zonder gekheid, van mij mag dit topic dicht, en Ewout verwijderd. Er wordt al genoeg gelogen door verkopers en producenten. Laat mij die "geitenwollensok" maar zijn!

Goed gevonden van jou Jasmin!

Geplaatst:

Inderdaad, iedereen moet zn centjes verdienen, en zn spullen aan de man brengen! En dat is héél mooi, als je dat zelfstandig kunt doen! Maar ben er gewoon eerlijk over! Ik heb Lisa bijvoorbeeld hier nog geen sluikreclame zien maken...

Die linkjes naar website's in het onderschrift zijn helder, open en eerlijk!

En dom is het ook, want ik geloof niet dat er nu nog iemand zo'n ding aan gaat schaffen...

(daarbij, mensen op het moestuinforum zijn ook niet echt de doelgroep denk ik... Wij tuinieren!)

Geplaatst:

dan sta je op linkedin met een leuke cv en opleiding en dan moet je zo je product verkopen... dan denk ik als 17 jarige zelfs: hoe diep kan je zinken....

aangepast door Gast

Geplaatst:

Maar niet sneaky, da's lullig...

Ja dat is gewoon niet fijn of cool.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Wat mij betreft kan dit topic wel verwijderd worden.

Knap werk van Jasmin om deze huigelaar met z'n gezwets door de mand te laten vallen.

met vriendelijke groet, Rubo

Geplaatst:
  • Auteur

Beste forumleden,

Dank voor jullie reacties. Laten we het er op houden dat dit een onervaren, ondoordachte actie van me was. Het in de markt zetten van een nieuw, onbekend product zonder budget is niet makkelijk...

Heb veel van jullie reacties geleerd en zal het voortaan over een andere boeg gooien! Mijn excuses dat ik jullie op het verkeerde been gezet heb door me niet uit te geven als eigenaar maar als "geïnteresseerde". Wat mij betreft is dit onderwerp afgesloten.

Vriendelijke groeten,

Ewout