Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Tekst verwijderd

aangepast door Gast

Geplaatst:

Lijkt me erg leuk maar erg kostbaar.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Het is een gadget die voor keukenkruiden best zou kunnen werken. Maar dan moet je, gezien de prijs, het kweken ervan als een leuke hobby zien en dan kan het de moeite en het geld waard zijn.

Maar het blijft een gok voor wat betreft de duurzaamheid van het apparaat (vervangende onderdelen ?).

met vriendelijke groet, Rubo

Geplaatst:

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken iemand op een Amerikaans forum die er een paar heeft, al een jaar of twee-drie denk ik (dat ze ze heeft), ze is er heel tevreden over. Zij kweekt er kattekruid (nepeta) in, en keukenkruiden dacht ik.

Wel dure grap hoor. Maar het ziet er mooi uit.

Geplaatst:

Eerlijk??

Ik ben echt van de oude stempel (26 lentes ) wat dit betreft, maar (moes)tuinieren betekend voor mij: Buiten zijn! Genieten van de eerste zonnestralen en blij zijn met een flinke bui na een droge week... Vieze vingers

Het is toch altijd weer spannend wat moeder natuur ons brengt, en wat dat met je plantjes doet!

Dus nee, voor mij Aerogarden...

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:
  • Auteur

Tekst verwijderd

aangepast door Gast

Geplaatst:
Ik kijk ook erg naar de voordelen zoals weinig werk (ik wil het echt voor het koken gebruiken en heb simpelweg niet de tijd om een moestuin te onderhouden, hoe graag ik het ook zou willen...), gemak (je wordt door het apparaat herinnerd wanneer je water en voedingsstoffen toe moet voegen en je kan het ook in de WINTER gebruiken. Tof toch?!

Over een weekje hopelijk de eerste foto's!