Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Afstudeerproject


Friso

Aanbevolen berichten

: Ik heb voor onkruid wieden een 7(of 8??) gegeven dacht ik

Maar goed, ik heb dan ook geen 200m² waar ik onkruid van moet weg halen

 

 

ik heb meer dan 200m2 , en bij mij had onkruid wieden een 7. op een kussentje op de knieën. Doe het erg graag

 

jaja.. en ik kom niet bij jullie wieden nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"jaja.. en ik kom niet bij jullie wieden nee. " aldus Bit.

 

Dat wilde ik nu net vragen.

 

Zou het niet mogelijk zijn, de groei genen (DNA) van onkruid , in groente te plaatsen?

Tjonge jonge wat groeit dat spul snel zeg, ik wilde dat mijn groenten zo snel groeide.

 

Ik heb een gruwelijke hekel aan onkruid wieden.

Vooral, dat als ik dan eindelijk klaar ben, ik weer van vooraan kan beginnen.

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem gister of eergisteren ook ingevuld..en nee ik ben niet de stront kippen verbouwer LOL

 

Snap dat je gaat afstudren op vertikaal tuinieren, hier hebben we het trouwens op het forum ooit eens over gehad, er zijn erg leuke en ook heel goedkope ideetjes.

Zelf zou ik dus weinig tot geen geld overhebben voor zulke schoenenzakken (daar vind ik ze nog het meeste op lijken) maar goed het is natuurlijk anders als je zoveel mogelijk op een balkonnetje kwijt moet.

 

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik momenteel tuin en grond genoeg heb, denk ik dat het een goed produkt kan zijn. Helemaal om nu mee te komen want moestuinieren is HOT...en dat zal denk ik alleen nog maar meer worden. Dus heb je een goed idee....doe er wat mee! ))) Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de schoenzakken waren een voorbeeld van een al bestaand product, dat van mij gaat er heel anders uit zien

 

Op de Floriade waren enkele mooie voorbeelden van b.v. muren van gaatjesijzer met grote gaten voor de planten...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingevuld[normaal] hoop niet te laat. succes

 

Dank, nog net op tijd ! Ik wacht nog 1 nachtje, dan ga ik de ingevulde enquetes 'oogsten'

 

de schoenzakken waren een voorbeeld van een al bestaand product, dat van mij gaat er heel anders uit zien

 

Op de Floriade waren enkele mooie voorbeelden van b.v. muren van gaatjesijzer met grote gaten voor de planten...

 

Ik ga donderdag naar de floriade

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingevuld[normaal]

 

Waar zo'n enquete al niet allemaal toe kan leiden.

 

Hoe weet jij nou of je [normaal] hebt ingevuld Jeanne? Nou weet ik ook wel dat iedereen een andere definitie van 'normaal' heeft, maar als Friso daadwerkelijk met een wetenschappelijk onderzoek bezig is dan kun je als deelnemer volgens mij geen zinnig woord zeggen over normaal of abnormaal.

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingevuld[normaal]

 

Waar zo'n enquete al niet allemaal toe kan leiden.

 

Hoe weet jij nou of je [normaal] hebt ingevuld Jeanne? Nou weet ik ook wel dat iedereen een andere definitie van 'normaal' heeft, maar als Friso daadwerkelijk met een wetenschappelijk onderzoek bezig is dan kun je als deelnemer volgens mij geen zinnig woord zeggen over normaal of abnormaal.

 

 

Ik heb het over normaal,wat voor mij inderdaad normaal is, ik bedoelde naar Friso doe, dat ik het niet over geslachtsdelen heb gehad of iets dergelijks, Maar als je een onderzoek doet,dan denk ik dat je de doorsnee antwoorden wil weten,en dat hij daar wat mee kan. Dus eerst even de topic beter door lezen dan begrijp je misschien wat ik bedoelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...