appelvrouw Posted September 17, 2024 Share Posted September 17, 2024 Nadat ik dit spinnenwiel 20 jaar heb meegesleept, drie verhuizingen door heb ik toch besloten dat het niet gaat..ik heb het geprobeerd maar ik heb toch teveel last van mijn knie om serieus een vacht te gaan spinnen. Wie kan ik er blij mee maken. Er zitten klossen bij, de snaar is er ook en ook handkaarden. Plus een bruin vacht van dit jaar. Foto volgt. 1 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 17, 2024 Author Share Posted September 17, 2024 Voor de duidelijkheid ik hoef er niets voor. 3 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted September 17, 2024 Share Posted September 17, 2024 Ik heb net een zitzak genaaid en alle wol erin gedaan ik dacht nog, deze wol is zo zacht, wat zonde dat het in een zitzak gaat…. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted September 17, 2024 Share Posted September 17, 2024 Ha leuk, een schippertje. Nee geen belangstelling, ik heb al genoeg textielhobby's. 🧶 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 18, 2024 Author Share Posted September 18, 2024 Dit topic mag dicht, hier zag ik geen interesse en er is veel belangstelling uit de weggeef hoek waar ik hem op heb gezet. 3 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts