Posted June 30, 201212 yr Hallo!, Ik ga bij deze jullie hulp vragen. Ik neem aan dat het mag van LucV, maar als hij er moeite mee heeft dan verwijderd hij dit topic maar. Bij Fruitbomen.net in de winkel hebben we altijd wat aardbeienplantjes (van kwekerij Duivenvoorde) in potjes staan voor mensen die dat mee willen nemen. Volgend jaar zouden we graag het assortiment iets uit willen breiden, net zoals we dat dit jaar gedaan hebben. Hoewel ik wel wat ervaring heb met aardbeien heb ik lang niet de assortimentskennis als jullie allemaal hebben! Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie het formuliertje hieronder willen invullen (max. 2 minuten werk) over welk ras er volgens jou bij zou moeten komen. De rassen die we nu al hebben zijn:OstaraKaronaMara des BoisPineberryFrambozenaardbei Het onderzoeksformuliertje Alvast bedankt! Post hieronder natuurlijk ook even wat je gestemd hebt en waarom, misschien hebben de andere mensen op het forum hier ook wat aan! De resultaten zal ik hier posten zodat we kunnen zien wie fan is van welk ras Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
June 30, 201212 yr Author Is me idd net iets te reclame achtig maar spreek je er straks nog wel even overIs goed Kom je op gtalk? Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
June 30, 201212 yr Author Ik weet niet of ik er dan ben, dus dan spreek ik je vanaaf wel Heeft geen haast. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube