Jump to content
Sign in to follow this  
Buurman R.

Nieuw aan boord....

Recommended Posts

Hallo,

Na een aantal jaren de enthousiaste verhalen van een goede vriendin te hebben aangehoord, ben ik dit jaar toch ook wel een beetje besmet geraakt met het moestuin virus.

Aangezien zij de hulp wel kon gebruiken, en ik de afleiding, kom ik er nu toch wel achter hoeveel ik een tuin zelf mis. Er is ook zooooo veel meer te zien en te beleven als op mijn eigen "kruiden"balkonnetje.

Dus naast het tuinieren in andermans tuin , heb ik zelf nog een klein kruidentuintje op m'n balkon. En een negental peperplanten in de vensterbank. ( Waarvan 8 st. van bovengenoemde )

En aangezien mijn enthousiasme groot is, maar mijn moestuinkennis erg gering. Leek dit forum mij de ideale plek om mijn kennis een beetje te vergroten.

Groetjes R.

imgp0405b56741342546041.jpg

imgp0409b54721342546042.jpgimgp0411b71031342546044.jpgimgp0413b82281342546045.jpgimgp0412b61621342546044.jpgimgp0407b44501342546042.jpg

welkom aan boord en gezien je fotootje....zou je zo een broer van erny kunnen zijn..............

grapje!

als fries wonend in het hart van nederland vind ik die grunningers best grappige mensen......

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Heee Buurman R. U komt mij toch akelig bekend voor... En zijn dat niet MIJN peperplantjes!!??

Welkom!!!

Bij Buurman R. heb ik dus mijn speciale peperplanten gestald omdat hij zo'n mooie vensterbank op het zuiden heeft... En de camera die ik mag gebruiken is dus ook van hem...

(Had Greetje het tóch goed geraden... )

Zijn trouwens (naast jouw Cayenne) die twee peperplanten rechts de Chech. Black??

Dank u, dank u, voor dit warme welkom.

Oh, en Erny, er staat 1 chech black, 3 padrons, 1 hungarian black en 3,5 stuks van de neyde .