gerbera Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Hallo,Ik dacht dat ik het onder controle had maar helaas heb ik me vergist: onkruid op mijn moestuin is toch veel sneller dan mij! Vóór de vakantie had ik alles redelijk schoongemaakt maar door het veel regen, toen ik terug in Nederland was, leek mijn tuin op een oerwoud . Is er iemand van jullie die in Dordrecht woont en die misschien wat tijd (en energie > want de mijne is al op en mijn rug begint ook te klagen)) over hebt, om de onkruid van mijn tuin weg te halen? Tegen een vergoeding natuurlijk (dat kunnen we samen bespreken). Ik heb ook al een bericht gestuurd naar alle leden van de moestuin vereniging waar ik zit, maar ik heb geen reactie gekregen. Heeft u interesse of vragen? Stuur me een PMBedankt en nog een fijne dag Ilaria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilse Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 zie je pm Quote http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nancy Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Ik sta hier van te kijken joh, hoe lang ga je dan op vakantie hahahaha, hier is het nadien een kleine moeite na 2 a 3 weken Quote Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts