wilma2 Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 hallo mensen , na deze zomer veel mini tomaatjes gekweekt te hebben wil ik het voor seizoen 13 met een grote zoete tomaat proberen. ik heb de cour de boef opt net voorbij zien komen. en heb daar bij de super wat van gekocht. zaadjes uitgepulkt. zoek nog naar een grote zoete SAPPIGE tomaat maar weet niet welke dat kan zijn, heeft iemand zo iets dit seizoen gekweekt en,,,,,,, eventueel een paar zaadjes voor mij over? onkosten aan postzegel door mij vergoedgroetjes Wilma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Je kunt van mij wel zaadjes krijgen van de Rose de Bern..groot zoet en smaakvol! Heerlijk als salade of om saus van te maken. Met een week of anderhalf hoop ik een ruillijstje te maken, als je geïnteresseerd bent hoor ik het wel. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 O Jet die zou ik ook wel van je willen hebben ,als het kan! cremé komt er aan. weer weinig opgestuurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma2 Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 goedemorgen Appelvrouw. wil graag gebruik maken van je aanbod. ik kan aanbieden- kleine gele spits paprika, grote rode zonnebloemennieuw zeelandse spinazie niet veel byzonders omdat ik bijna alle zaden overal uitpulkt maar post zegels kan ookhoor het wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts