Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Zadenlijst Appelvrouw 2012

Recommended Posts

Mooi Erny!

De inschrijving van de 1e ronde is gesloten...ik heb de hele middag zitten schrijven en plakken..Alleen de Dennissen en Gemma willen vast nog wel even hun adres opsturen.

De boel wordt opgeruimd tot begin oktober.

Volgende week verstuur ik al deze enveloppen, nu ga ik lekker naar buiten het zonnetje in!!img859650661346940808.JPG

Edit: Alleen nog Dennis Twenty-Nine!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Helly:je post is net binnen( wat komt die tegenwoordig laat op de dag zeg) met een prachtige envelop van jou...uitgebreide uitleg, en dan ook nog een bonus van pompoenzaden! Ik ben er goed blij mee( was het maar alvast maart )Dank je wel.

Nog een vraag over de afstand van de doperwten..jij zegt iedere 5 centimeter, maar dat is dan toch aan twee kanten van t gaas?

Ook van Jeanne was er een envelop bij, heel erg bedankt Jeanne, super!

Jeanne en Helena, hebben jullie het nog kunnen regelen voor de Nieuw Zeelandse spinazie?

Jet, ik heb t letterlijk overgenomen van t zakje. Dat is het 'tuindersadvies'. Ik persoonlijk heb mijn zaden op 5cm van elkaar gezaaid. En dan 2 rijen naast elkaar (had nog geen gaas ertussen, maar aan 1 kant en ook nog veel te kort ). De rijen ook 5 cm van elkaar af. Het worden wel flinke planten hoor. Maar als jij ervaring hebt met 2cm verwijdering van elkaar dan moet dat vast gaan lukken. Wordt een mooie bossage, ben nu al benieuwd naar je foto's

Good things come in small packages

Als het goed is heb je ook de doperwten binnen gehad van de week in Hilversum dan. ik hoor het wel

Daar heb je misschien overheen gelezen Jeanne, die heb ik binnen, dank, dat heb ik op de vorige bladzijde al vermeld en ook gevraagd of jij en Helena het nog geregeld hebben voor de Nw Zeelandse spinazie...