d'Huissier Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Hallo, ik ben Eef. Wij wonen nu al bijna 3 jaar in een kleine Zeeuwse stad, met een tuintje uiteraard. We zijn heel enthousiast begonnen met het verwijderen van een sterk verwaarloosde laulierhaag. Mensen wat een klus!! Gelukkig hulp gekregen van iemand met een minikraantje die de stronken eruit heeft gehaald.Daarna een winter 'open en bloot' gezeten. Vorig jaar een schutting gezet en toen....kind, werk, druk, druk...Er staat een nieuwe schutting en voor 't zicht heb ik wat kruiden de grond in geduwd en dat was het... Graag willen wij een plek waar we kunnen relaxen, waar onze peuter veilig kan spelen én ik wil een tuin waar ik uit kan eten! Vroeger als kind had ik thuis een eigen tuintje en vond ik het heerlijk om de opa's in de tuin te helpen. Als tiener heb ik jaren bij een hoveniersbedrijf gewerkt en nu werk ik op een rozenkwekerij. Ja, ik heb best wel groenachtige vingers, maar ik zie zoooo op tegen het 'ontwerpen' en aanleggen van een tuin. Weinig centjes, zwakke rug en een man met gelukkig heel andere talenten (positieve benadering van twee linker handen). Hier kom ik inspiratie en ideeën opdoen en wie weet wordt het nog wat in ons tuintje.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Welkom,zal best gaan lukken hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gem Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Welkom Eef.Gewoon rustig aan beginnen en stukje bij beetje uitbreiden....dan komt het vast wel goed Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts