Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hallo

Lisette

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Lisette 45 jaar getrouwd 4 kids en dus druk druk druk.

Maar ben nu bezig ( met hulp van manlief ) om de moestuin en de boomgaard bij onze boerderij in Drenthe weer in ere te herstellen.

De vorige eigenaar had de boel nogal verwaarloost en de plek van de moestuin als vuildump gebruikt.

Dus na heel wat graven en uitzoeken zuchten en zweten begint het nu ergens op te lijken.

Ik heb alleen weinig tot geen ervaring en dus nogal wat vragen vandaar de aanmelding hier.

Groetjes Lisette

roswinkel-19575931348513821.jpg

roswinkel-28955191348514001.jpgroswinkel-29148331348514052.jpg

Thanks allemaal.

En ik denk dat er ongeveer een half jaar tussen de eerste en de tweede foto zit.

En daarvoor was het hele vlak gevuld met een berg rommel die hebben we maar met een kraan laten wegscheppen anders waren we waarschijnlijk nu nog bezig.

Maar heb ontdekt dat ik eerst maar eens flink moet gaan bemesten dit najaar dat kan vast geen kwaad.

En deze foto is van afgelopen weekend dus er begint wel vorm in te komen gelukkig...nou nog een stukje kas erbij bouwen en dan is het zo goed als klaar voor gebruik.

roswinkel-sept-2012-16738331348573289.jpg

• 3 weeks later...
  • 6 months later...

Zo eindelijk weer eens een berichtje uit mn moestuin

Ondertussen is er nog veel verder opgeruimd en aangelegd...heb nu een pergola en hutje erbij.

Volgend najaar zal mn man ook nog een kasje voor me bouwen yessssssssimg2013041213384088171367870891.jpgimg2013041213361029791367871030.jpgimg2013041213394423061367871118.jpg

Groetjes Lisette

Dag lisette,

jij bent hier al efkes langer dan ikke, dus zal je intussen al heel wat meer ervaring opgedaan hebben .

Jou tuin ziet er in ieder geval héél mooi uit en na het werk kan je ervan genieten in de zithoek...zalig !!

Veel succes!!!

grtjs, Katrien

Ja klopt genieten van de tuin vind ik ook erg belangrijk hoor lekker in het zonnetje met een glaasje wijn na een dag hard werken

En ach ervaring....dat de rupsen mn kolen ook errug ekker vinden bv...heb ze nu onder de IKEA vitrage gedaan en van koolkraagjes voorzien dus ik ben benieuwd.

verder ben ik een keertje naar Dordrecht geweest naar Vreekens zadenhandel, wat een geweldige winkel is dat...je wil alleen veel te veel gaan telen en dat gaat ook weer niet maar ik kijk uit naar de regenboog snijbiet en gele en witte krootjes

Maar verder iedereen bedankt voor het warme welkom hier en veel plezier allemaal !!