Jump to content

Zaden carrousel 3e (4e) ronde

appelvrouw
 Share

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Dan stuur ik je een pb met mijn adres. Leuk ik heb er al helemaal zin in! (ik weet dat ik nog even moet wachten, maar voorpret is ook leuk)

Oh, nog een vraag, mogen er ook bloemenzaden in (van nuttige bloemen?) Ik heb net een hele serie zaden van mooie herfstasters gekregen. Overwintererende bijen en hommels zijn daar gek op.

Suikerbuikje: Wil je de doos al? Ik heb alles doorgeploeterd en ga komend seizoen veel (ongeveer 8 dingetjes) uittesten haha . Nog niet alle zaden zijn droog genoeg om toe te voegen. Ik voeg bij de volgende ronde e.e.a. toe. Dan weet ik zeker dat de zaden goed blijven.

Ik heb nog niks van Suikerbuikje gehoord en donderdag ga ik met de trein van Utrecht richting Zwolle. Ergens op die lijn kan ik met iemand afspreken om de doos over te geven. Uiterlijk donderdag wil ik de doos over geven. Wie o wie?

Ik lees het berichtje nu pas dus waarschijnlijk te laat. Ik ben deze week ook niet aan het werk dus de doos overpakken van Gwen was lastig geweest. Is er iemand anders die hem nu in ontvangst heeft genomen of moeten we een nieuwe poging wagen voor overdracht in Utrecht?

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Heb je haar ook een pb-tje gestuurd? Dit topic zakt nl nogal wel in de lijst. Ik kan me voortellen dat ze het dan niet ziet als hier een nieuw berichtje is geplaatst.

Ach waarom vraag ik dat eigenlijk, daar heb je zelf natuurlijk allang aan gedacht

Wat rot voor je Gwen..beterschap!

Als je na het weekend nog niets gehoord hebt is het een goed idee de doos door te sturen..hij is nu drie weken bij jou, dat is niet erg, maar met dit tempo komt de doos bij de laatste pas in de zomer aan

Is er iemand die hem op kan sturen voor je? Dan zou de doos naar Amsterdam ( Heylane) gestuurd kunnen worden...

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Ja, ik wil hem echt graag kwijt. Ik had twee weken geleden al aangegeven de doos kwijt te willen.

Ik heb haar telefoonnummer zelfs en al diverse smsberichten gestuurd. Ik snap er niks van. Wil de volgende in de rij mij haar adres sturen of een station waar we af kunnen spreken? De doos in Woudenberg of Utrecht ophalen kan ook.

Dit duurt te lang. Vanaf 20 oktober loopt Gwen met de doos te leuren . Heb je Heylane`s adres al Gwen? Stuur hem daar nu maar heen...Suiker jij kan de volgende keer de doos krijgen..wanneer je er aan toe bent.

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!