Jump to content

Zaden carrousel 3e (4e) ronde

appelvrouw
 Share

Recommended Posts

De doos staat nu bij Jorieke.

Ik heb er even in gekeken en er voedermais uitgehaald. Hij lijkt niet meer zo propvol als toen ik hem in het najaar kreeg.

Jorieke en anderen wat doen we? Kan hij bij jou blijven tot in het najaar, en starten we dan opnieuw, of wat?

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 3 months later...

Zoals ik zei: ik kom hem in september weer halen..bij deze dan bevestigd

Ik ga er niet vanuit dat iedereen die in het eerste bericht staat ook weer wil...wil iedereen het me laten weten of hij/zij nog mee wil doen, en diegenen die voor het eerst mee willen doen kunnen zich opgeven( lees eerst het eerste bericht ajb...)

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Bij het eerste bericht heb ik de deelnemers van vorig jaar laten staan, en een A-tje gezet achter de naam van diegenen die zich weer hebben aangemeld voor het ontvangen van de blijde doos...

Geedee, ik weet niet of het februari wordt..we zullen zien

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 3 weeks later...

Mag ik me ook aanmelden?

Pas eind oktober zou ik pas het half jaar voldoen om lid te zijn...

Iknheb wel veel leuke zaden om te ruilen, veel te veel dingen gekocht (en gekregen) in mijn enthousiasme maar die beter in een kas te kweken zijn.... En die heb ik niet helaas

Ik heb er ook wel weer zin in. Maar volgend jaar januari of zo is vroeg genoeg. Ik weet niet hoe bijzonder zaden moeten zijn? Grappig genoeg heb ik allerlei bijzonder materiaal in de loop der tijd weer vaak doorgegeven aan anderen, die er juist heel blij mee waren. Zaad moet niet te lang in je voorraad blijven liggen is mijn motto.

Wat is trouwens de regiogedachte? Dat je het persoonlijk langs kan brengen?

En wat zijn momenteel de niet-zaad dingen die je erbij kan doen?

(ik heb een jaar niet meegedaan, ben dus momenteel niet up-to-date... )

Ik geloof van wel. Ow en ik zie dat mijn regio netjes in mijn profiel staat . Ik hoef hem niet snel hoor. Meedoen met rondje mijn regio is prima. Dan kan ik ook kijken wat ik aan zaden van dit jaar kan oogsten voor in de doos.