Chana Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Nu het weer kouder wordt wil ik de Steviaplantjes naar binnen halen en misschien wat kruidenplantjes. Echter binnen gaan kruidenplantjes bij mij altijd dood. Volgens mij begint dat met schimmel op de bodem, kan dit? Wat is de oorzaak en wat kan ik er aan doen? Bij kamerplanten is dit niet zo, maar bij kruiden van buiten wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansi Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Kijk als je ze naar binnen haalt of ze niet te nat staan,is dit het geval,grond iets laten drogen,naderhand matig gieten. m.v.g.hansi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Niet sowieso in 1x binnen zetten, wel weer een soort van afharden langzaam laten wennen aan de warmere temperaturen! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts