gerbera Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Hallo,Ik heb te veel aardperen geoogst en nu zit hier met ong 3 kilo's knollen.Ik ben de enige hier thuis die aardperen lekker vindt, en nu dat ze uit de grond zijn, blijven ze niet zo lang goed.Wil je ze hebben? Stuur me een pm.Ik woon in Dordrecht.Grilaria Quote
gerbera Posted October 18, 2012 Author Posted October 18, 2012 Aardperen zijn inmiddels weg grilaria Quote
Niet-uit-Blik Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 Beste Ilaria,Als je nog een x te veel aardperen hebt dan neem ik graag van je af.Grt.,Niet-uit-Blik Quote
jos Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 Het is dat Steenbergen een beetje uit de richting is anders denk ik dat ik nog wel enkele emmers voor je heb.Ik heb nog ongeveer 1m2 niet gerooid. En zal dat waarschijnlijk ook niet doen. Quote
Kruidje Posted November 6, 2012 Posted November 6, 2012 Ik heb nog niets geroeid !?! Ze bloeien nog... Ik ga pas rooien als ik er een paar nodig heb. Ben al wel een paar tegengekomen toen ik iets anders daar in de buurt aan het doen was. Goed aardperenjaar dit jaar denk ik (mooie knolletjes) Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Recommended Posts