hvl Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Beste Forumleden, Wij zijn op zoek naar zaden van stokbruinebonen.Weet iemand een leverancier. Bij voorbaat dank voor beantwoording, Ton en Hennie van den Heuvel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanda Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Ik ken geen stok-bruine bonen, alleen stam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Vreemd, ik ken ook alleen stambonen. Misschien dat er pronkbonen bedoeld worden die na het koken er ook bruinig uitzien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvl Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Beste, Jaren geleden heb ik "ergens" van een kwekerij uit het noorden stok bruine bonen gekocht met een zeer goede opbrengst. Met groet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Ook geen herinnering meer van iets van de naam? Welke kleur hadden de peulen?Welke kleur hadden de bonenzaden (voor het koken)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvl Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Beste Jorg, De bonen waren identiek aan de stambonen. Het mooie was dat het drogen aan de stok min of meer vanzelf ging Op internet lees ik ook over stokbruine bonen maar kan geen enkele leverancier vinden. Prettige jaarwisseling gewenst, Ton en Hennie van den Heuvel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts