dennislp Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Hey Allemaal, Heb altijd zo veel mogelijk aardbeien, maar dit zijn tot nu toe altijd de normale rode aardbeien geweest. Kwam vanochtend de witte aardbei tegen, zo als ik hier al op het forum begreep: Zaaien bij hoge temperaturen? (No problem) Of kan je ze beter kopen dan zaaien? En heeft iemand enig idee waar ik de zaadjes kan vinden? Alvast bedankt voor de reacties / tips / adviezen Groetjes, En de verzorging, is die ongeveer het zelfde als de , normale, rode aardbei? > Planten kopen? Doe het bewust!
Koert Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Zaadjes weet ik niet de plantjes kun je kopen bij Vreeken en Duijvenvoorden.Meer info: witte-en-gele-aardbeien-t639.html Even a broken clock is right twice a day
dennislp Posted February 23, 2011 Author Posted February 23, 2011 Zojuist bij duivenvoorden even geïnformeerd naar de prijs,Wil ze graaaaaaag hebben, is weer is wat minder 'saai' dan de normale aardbei Weet al een ding zeker: zodra ik ze heb ga ik zorgen dat ze veeeel nieuwe plantjes gaan creëren > Planten kopen? Doe het bewust!
dennislp Posted February 23, 2011 Author Posted February 23, 2011 Zijn er toevallig ook mensen die ervaring hebben met de frambozen-aardbei? > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Mischien kun je de zoekfunktie recht boven in eerst gebruiken voor je allerlei vragen opschrijft Players only love you when they're playing.
Recommended Posts