Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Samen Reizen Naar de Moestuinforumdag 24/3

appelvrouw

Recommended Posts

Aangeboden lift voor één persoon vanuit Hilversum naar Zelhem, helaas alleen de heenreis...

+ aangeboden lift voor een persoon van Zelhem naar Maastricht, en alles wat daar op de route tussen ligt; ook voor een persoon

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Ik heb ruimte voor 3 personen in de auto (2 als men veel meesleept)

Vanuit Aerdt, bij Zevenaar, ga ik rijden dus kan sowieso iemand vanuit daar of een tussengelegen treinstation oppikken. Altijd gezellig

• 3 weeks later...

ik zou het eigenlijk toch wel leuk vinden om te gaan, maar ik vind het OV helaas erg duur in elk geval boven mijn budget Is er iemand uit Rotterdam e.o. die ook gaat en voor mij een plekje in de auto heeft? Ik woon in R'dam Zuid, bbij de Van Brienenoordbrug.

Hoi Nynke,

Is dit misschien iets voor jou ???

http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content.aspx?content=13010000035577_2_10000000001651&contentcode=2013-06-treinkaartjesactie&token=-1

Het is een dagkaart geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 9 februari t/m 26 mei 2013.

Voor de prijs van 13,99 euro.

Groetjes Conny.

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Hoi Nynke,

Is dit misschien iets voor jou ???

http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content.aspx?content=13010000035577_2_10000000001651&contentcode=2013-06-treinkaartjesactie&token=-1

Het is een dagkaart geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 9 februari t/m 26 mei 2013.

Voor de prijs van 13,99 euro.

Groetjes Conny.

Da's inderdaad een superidee !!! En een heel goeie vriendin van mij woont in Rheden, dus die wil mij misschien wel het laatste stukje brengen

Bedankt voor de tip Conny !! Jullie gaan zelf toch ook met de trein schreef je? Dan zou het leuk zijn als we samen reizen, kunnen we elkaar meteen leren kennen

Ik wil graag komen maar ik vind Zelhem erg ver weg. Is er iemand die ook over de A15 gaat, ter hoogte waar hij de A2 kruist? Dan kunnen we de reiskosten misschien delen.

Chana ik zit er ook over na te denken om naar de moestuinforumdag te gaan. Ik vind prima om te rijden vooral als ik niet alleen hoef en we de kosten kunnen delen. Ik woon in Lienden, omgeving Tiel/Rhenen. Er zouden eventueel nog twee personen mee kunnen rijden mits ze geen volksverhuizing mee slepen

Ik zal je even een PBtje sturen Chana!!

Groetjes uit de Betuwe

• 3 weeks later...

@Huub,

Leuk dat je ook gaat

Het lijkt me gezellig om samen te reizen, dus mocht je tzt nog een plekje over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Volgens mij kom je dan ook langs Assen, misschien kun je me bij het station oppikken.

Maar ik heb niet veel bagage en een fijne vouwfiets, dus met OV red ik me ook prima. Zie maar even hoe het uitkomt. Van mijn part hak je de knoop een dag tevoren door.

Oh ja, misschien iets combineren met Sandra, die wilde nog spulletjes van/naar Zelhem "versturen". Sorry ik ben het linkje even kwijt.

Tot ziens, RvO

Edit. Linkje gevonden: moestuinforumdag-2013-zondag-24-maart-in-zelhem-t7381-10.html#p135572

• Create New...