Jump to content

Moestuin forumdag: Wie neemt wat mee? Niet spieken Jorieke!

angela
 Share

Recommended Posts

Neem ik zo'n Aldi tray mee met sinaasappelsap. Hoeveel zit daar in? Ach minstens 6 toch?

En bak ik een cake én brownies. Jij weet wel wat lekker is Angela

Kan eventueel ook wel toastjes nog meenemen als niemand anders t doet. Hoeveel pakken hebben we nodig?

Good things come in small packages

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Angela.

Ik zal een grote bak rode bieten/haringsalade meebrengen.

En een kruidenlikeurtje voor als het wat frisjes zou zijn.

Daarnaast een wyandotte-haantje maar die is niet om op te eten maar als verversing voor Joriekes kippies.

gr. Jos

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ik neem koffie, koffiefilters (wie weet welke maat?), koffiepoedermelk, suiker mee voor de voorraadkast.

En voor de zelfgemaakte kaas en boter van Jorieke, bak ik zaterdag een paar volkorenbroden of stokbroden, volkorenbroden denk ik, die zijn de volgende dag nog lekker vers.

Misschien frisdrank?

Die staat pas 1x op de lijst

Of een zak broodjes?

Er staat al wel brood op maar ik weet niet of het genoeg is voor iedereen.

En broodbeleg staat er ook nog niet echt op behalve dan de kaas van Jorieke en pate en jam.

Ik heb geen idee wat iedereen eet en de hoeveel heden die iedereen mee brengt (Grote schaal of klein) omdat het mijn eerste forumdag is.

Ik denk dat jij dat beter in kan schatten dan ik?

Brood en dergelijke lijkt me inderdaad al lekker veel.

Ook lekker veel sappen. Zijn er mensen die frisdrank drinken? Of een biertje?

Ik ga straks als Lie me even kan helpen in de voorraad kijken of ik nog een paardenbloemenwijn oid van afgelopen jaar heb.

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Hee, appel/druif/rozemarijn heb ik ook gemaakt. Heerlijke jam.

Ik heb met Lie gezocht, en we hebben nog één fles paardenbloemenwijn gevonden.Hij is uit 2006. Ik heb even een beetje geproefd...heerlijk!!

Die neem ik mee!!

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Nee hoor ik hoef geen drank mee! Grapje, maar zou wel graag een proefje nemen zo hier en daar. Als chauffeur zijnde kan ik dat echter niet maken. Wie weet gaat er iets na gisten onderweg...

Maar tillen, je neemt toch niet teveel zware spullen mee hè?

Share

• Create New...