Jump to content

Aanbiedingen voor de moestuin 2013

Recommended Posts

vandaag bij de action geweest ze hebben daar diverse kruiden zaden en zaken met kweekkasje met zaden voor 1.09

2013030113372048441362149867.jpg2013030113373066661362149911.jpg

Die groente zaadjes op de eerste foto zit daar een kasje bij? Bij mijn Action hadden ze die nog niet die kruidenzaadjes en bloemenzaadjes wel, maar die moesten ze speciaal voor me uit de onuitgepakte vracht halen haha

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ik heb vorig jaar een aantal plantjes bij Karwei aangeschaft. Twee van de vier blauwe bessen hebben het niet overleeft. De stuiken zijn eerder stekken te noemen dan struikjes, maar dat is mijn mening.

Ik hoop dat ik dit jaar wat kan plukken. Vorig jaar geen oogst gehad.

Vanaf woensdag 13-03 bij de Aldi weer verscheidene Italiaanse kruiden voor €1.59, antiworteldoek €16.99 en dingen zoals koemestkorrels 10 kilo voor €5.99

Uien, sjalotten, knoflook, asperges, rabarber of aardbeien voor €0.99

Plantenkas

Ideaal voor de teelt van stekken en cultivering van gevoelige planten. Afmetingen: 180x140x80 cm voor €26.99

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

kweekkastjes bij de action 2,99kweekkastje-action68491362490436.png

vierkante metertuin bij de boerenbond welkoop 14,95 (wel vakjes van 25x25 en ik weet pas in augustus of dat groot genoeg is)

Bij praxis nu voor 20 euro. Zien er degelijker uit. Ook een meter maar met 9 vakken. Had ik denk ik liever gehad maarja het staat al in de tuin.

Ik heb vorig jaar een aantal plantjes bij Karwei aangeschaft. Twee van de vier blauwe bessen hebben het niet overleeft. De stuiken zijn eerder stekken te noemen dan struikjes, maar dat is mijn mening.

Ik hoop dat ik dit jaar wat kan plukken. Vorig jaar geen oogst gehad.

Dat zal de prijs ook wel verklaren, voor dat geld verwachte ik al geen superplantjes, maar proberen kan altijd

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Vanaf 7 maart hier in regio GE (Geldermalsen totaan Neede, Nijmegen tot Apeldoorn) bij Lidl zakken 20L potgrond voor 0.99 euro. Bij Aldi, Groenrijk, Intratuin of Welkoop heb ik nog niets gevonden van rond die prijs.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...