Jaap Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Ik ben op zoek naar wat zaadjes van de spitskool, Filderkraut. Dat zijn grote spitskolen waar je schijnbaar heel goed zuurkool van kan maken. Ik ben ze vergeten te bestellen bij de leverancier en kan ze in de winkel nergens vinden. Eventueel te ruilen tegen vanalles uit uit mijn voorraadkistje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Sluis garden heeft ze in het assortiment, dus zijn ze op veel plekken gewoon uit het rek te halen voor ong 90 ct Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaap Posted February 14, 2013 Author Share Posted February 14, 2013 Dankje, Ik heb ze inmiddels ook gevonden bij de Hornbach, dat verwacht je niet, maar toch. Trouwens veel tuinmaterialen en gereedschap te koop voor niet al te gekke prijzen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts