ilse Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Ik heb vanmiddag een makkelijke moestuin bij de intratuin gekocht (aanbieding) en zag bij de intratuin verschillende zakken grond liggen waaronder: Moestuin aarde (goed voor 2 maanden) en biologische moestuin aarde (voor 3 maanden).Maar op de site van Jelle zie je weer dat ze hele speciale aarde gebruiken. Nu weet ik niet wat het verschil tussen deze aarde is. Vandaar mijn vraag: Wat voor grondsoort kan je het beste gebruiken in je Makkelijke Moestuin? http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Ilse, daar zijn al aardig wat topics over makkelijke-moestuin-mix-t5278.html? inhoud-makkelijke-moestuin-t4261.html? samenstelling-van-de-grond-t4348.html? grondmix-moestuin-in-potten-t5326.html? vervangen-vermiculiet-makkelijke-moestuin-t38.html? verhouding-mix-makkelijke-moestuin-t37.html? Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts