Nepomuk1983 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Ik heb bij van der Wal een zakje pootaardappelen Belle de Fontenay besteld. Aangezien ik ze in bakken (wasmanden) ga planten heb ik er over. Hetzelfde geld voor de plantuien (Gele Sturon). Mocht je interesse hebben stuur maar een ruillijstje oid. Hoog op de wensenlijst bij mij staan: Basilicum Emily Pompoen Butternut Squash Dahlia's cactus variantVenkel Maar iets anders leuks is ook goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Ik wil wel 5 Belles..heb je die over? Wil je misschien wat plantsjalotten(bio) terug?het zijn Red Sun`s.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 Hoi Jet, 5 stuks komen jou kant op. Sjalotjes heb ik al genoeg, misschien zelfs ook te veel Laat maar weten waar ik de Belles heen moet sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Naar de MTFDag toch? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 ja dat mag ook, kan niet beloven dat ze dan nog volledig spruitvrij zijn. Want ze hoewelze stikdonker en koel staan willen ze al wel van start Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Ik hoorde dat je er een appel bij moest leggen..dan spruiten ze niet. Ik ben er blij mee Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 25, 2013 Author Share Posted February 25, 2013 De appel ligt er nu bij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Heb je er ook nog 5 voor mij?Ik heb eventueel Waltham butternut voor je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Mag ik op de moestuindag ook wat pootaardappelen en plantuien ruilen (wat wil je terug?) Een stuk of 5 van de aardappelen zou genoeg moeten zijn en van de plantuien wat je kan missen. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinite Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Hoi, ik zou wel graag een paar uit-jes van je willen hebben/ruilen als je ze nog over hebt. (of de sjarlotjes die hierboven ook genoemd werden ) een stuk of 6 als dat mogelijk ik? ik heb zelf in de aanbieding:- vergoeding van de verzendkosten- pootaardappelen Roseval- venkel (die moet ik even bij mijn vader vandaan halen, maar die heeft genoeg zaden over!) Quote To plant a garden is to believe in tomorrow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 De appel ligt er nu bij ..Als je nog iets van mij wilt uitzoeken? Kijk bv even bij mijn zadenlijst...? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Heb je er ook nog 5 voor mij?Ik heb eventueel Waltham butternut voor je? Ik neem ze voor je mee naar de MTf dag. Ik ben blij met de butternut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Mag ik op de moestuindag ook wat pootaardappelen en plantuien ruilen (wat wil je terug?) Een stuk of 5 van de aardappelen zou genoeg moeten zijn en van de plantuien wat je kan missen. Dat is prima, zal binnenkort eens in je lijstje kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Hoi, ik zou wel graag een paar uit-jes van je willen hebben/ruilen als je ze nog over hebt. (of de sjarlotjes die hierboven ook genoemd werden ) een stuk of 6 als dat mogelijk ik? ik heb zelf in de aanbieding:- vergoeding van de verzendkosten- pootaardappelen Roseval- venkel (die moet ik even bij mijn vader vandaan halen, maar die heeft genoeg zaden over!) Uitjes en sjalotjes, komt goed. Ik zou blij zijn met venkel zaad en een drietal roseval aardappels. Kom je naar de MTf dag? Zo niet om me dan even je adres. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Dames en heren, de aardappelen zijn op! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 De appel ligt er nu bij ..Als je nog iets van mij wilt uitzoeken? Kijk bv even bij mijn zadenlijst...? Ik zal binnenkort nog eens in je lijstje kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Zal ik de butternut voor je planten?Of wil je zaadjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 1, 2013 Author Share Posted March 1, 2013 Zaadjes graag, moet nog even bedenken waar ik ze ga laten namelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts