Posted February 27, 201312 yr Beste Moestuinders,Ik ben bezig met een onderzoek naar een mogelijk nieuw internet platform voor mensen die graag groente, fruit, kruiden verbouwen en voor mensen die graag verse (biologische) groente, fruit, kruiden rechtstreeks bij iemand in de buurt willen kopen. Daarvoor ben ik op zoek naar mensen met een moestuin die soms echt niet meer weten hoe ze hun eigen oogst op moeten krijgen en het misschien wel leuk vinden om andere mensen blij te maken met hun oogst en daar ook wat geld mee te verdienen. Interesse om deel te nemen aan dit onderzoek? Stuur me dan even een persoonlijk berichtje en dan stuur ik je de link van de enquete. Het invullen van de enquete duurt ongeveer 5 minuten. Ik wil nog even benadrukken dat het volledig anoniem is en dat je gegevens niet voor commerciele doeleinde worden gebruikt! Geen interesse om de enquete in te vullen, maar wel de behoefte om kort te reageren op dit idee.....dat mag ook. Alle reacties zijn meer dan welkom. Alvast dank voor je medewerking.