Gemma Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Ik wil ullie even laten weten dat ik hoogstwaarschijnlijk niet kom naar de Moestuindag in Zelhem.Mijn vader heeft afgelopen donderdag een hartstilstand gehad en de hersenen zijn tè lang zonder zuurstog geweest voor een herstel.Leven als kasplantje had hij niet gewild.Wij staan nu voor een zeer moelijke beslissing, mijn moeder en ik.broers en zussen heb ik niet.Mijn hoofd staat nu ook, ondanks het mooie weer, even niet naar moestuin.Hopelijk begrijpelijk. Groeten Gemma http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Gemma,Heel veel kracht gewenst in deze moeilijke tijd.Groet RvO Link to comment Share on other sites More sharing options...
eenertjuh Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Ik moet me nog steeds vooratellen hier maar ik kon dit bericht niet zomaar weg klikken.Ik wil jullie heel veel sterkte toegewensen voor de komende tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia69 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Veel sterkte, Gemma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heel veel sterkte en wijsheid in deze moeilijke dagen. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heel veel sterkte Gemma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heel veel sterkte Gemma! Mocht je toch ineens wel zin hebben om te komen, dan mag je gewoon aan komen waaien hoor! Je hoeft het niet ver van te voren aan te geven ofzo Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Veel sterkte gewenst, Gemma! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovreze Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Sterkte Gemma Link to comment Share on other sites More sharing options...
DebjeDuif Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heel veel sterkte met deze zware beslissing, wens jullie heel veel kracht en sterkte toe komende tijd “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Gemma,Heel veel sterkte voor jouw en je moeder Beslissingen maken is moeilijk,maar vertrouw op jullie zelf,want jullie weten welke beslissing de juiste is.Ook al maakt dat het niet makkelijker. De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Sterkte en wijsheid gewenst voor jou en je familie Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Veel sterkte in de komende tijd! Jammer van die ene dag, wat Jorieke zegt is misschien wat? Lief en leed delen, afleiding en tuinplezier zouden je misschien goed doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Sterkte ermee. Dit zijn geen makkelijke beslissingen. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Ik wens jullie veel wijsheid toe bij het nemen van de beslissing....sterkte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heel heel veel sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Veel sterkte gewenst! (ook aan je moeder (en de rest van de familie)) > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Veel moed en sterkte toegewenst Gemma. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 heel veel sterkte en put kracht uit datgene wat je vader wenste...... kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je moeder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Wat een moeilijke beslissing...wat is "goed" doen in zo een dilemma? Ik hoop dat jullie samen een wijze keuze kunnen maken! Ik wens jullie heel veel sterkte Gemma! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heel veel sterkte Gemma. Een verlies (in het vooruit) is al erg, zo'n beslissing maakt het er niet makkelijker op. Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schippersvrouw Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Veel sterkte Gemma bij het maken van zo'n onmogelijke beslissing. Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheoT Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Veel sterkte de komende dagen. Theo Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 ochjeetje Gemma! Wat erg voor jou en je familie, ik wens jullie heel veel sterkte en wijsheid toe de komende tijd! doe rustig aan en pas op jezelf, ik kom toevallig net uit een soortgelijke periode, let op jezelf! knuffels ! edit: wijsheid slaat op de verschrikkelijke beslissing die jullie moeten gaan nemen... http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts