eenertjuh Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 (edited) Ik lees nu al weer eventjes mee.Ik ben renee en woon samen met mijn man in brabant.Samen hebben wij een zoon van 5 en een dochter 19mnd.Ik heb vroeger altijd een eigen plekje gehad bij mijn ouders in de tuin om wat groene enz neer te zetten.Nu hebben wij afgelopen zomer hier de tuin dicht bestraat omdat wij toch zomers naar de camping gingen.Inmiddels gaan we niet meer naar de camping en hebben we paar weken gelden besloten dat onze border wordt gepromoveerd naar moestuin.De kids vinden het uiteraard prachtig.De oudste had al een verlanglijstje klaar met welke planten hij wou.Ik heb al een aantal dingen voor gezaaid.Vrij vroeg maar ach als het dan mislukt kan ik het altijd opnieuw zaaien.Nu hebben we prei, boterbonen, augurk broccoli en courgettes binnen staat. Ook heb ik aardbeien gezaaid en cherrytomaatjes van de action. In de volle grond heb ik wortel radijs en plant uitjes staan. Ik ben dus vrij enthousiast begonnen, iets te enthousiast hahha daarom komen er ook nog 2 mm bakken gemaakt van stijgerhout.Mijn vader heeft ook een moestuintje dus als ik plantjes over hou kunnen ze daar naar toeHet allerliefste zou ik ook nog aardappelen in een zak poten maar ik moet even kijken of we daar genoeg ruimte voor hebben. *edit typ fouten verbeterd. Edited March 9, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 welkom hoor ! succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamoes Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hoi Renee welkom, en leuk dat je de kids er zo in betrekt..... Mijn eigen kids zijn ook gek op de moestuin..... Quote Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW! http://ronniesmoestuin.jimdo.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helen Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom Renee Quote Groetjes uit de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts