Barca4ever Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 (edited) Iemand enig idee in welke action shop je de cocopeat kan vinden? Regio vlaams-brabant/antwerpen. In die van Temse hebben ze het blijkbaar niet. Edited March 9, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 ik heb ook al ondervonden , dat de verkoopsters niet wisten waarover ik het had .je kan het van grootte vergelijken met een ingepakte baksteen (doorschijnend plastiek) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca4ever Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 En waar heb je dat gehaald? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 dat was de action gelegen langs de Bredabaan in Schoten maar ik denk als je in uw action vraagt naar Compacte potaarde oplosbaar in water ,ze dat daar ook in huis hebbenvraag desnoods de winkel verantwoordelijke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca4ever Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Ben vandaag in de action shop in Schelle geweest en heb daar enkel nog onderstaande 2 pakjes gevonden. Meer was er niet meer helaas. Heb gevraagd of ze nog hadden maar vreemd genoeg bestellen ze pas bij wanneer een product op is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 bij ons vliegen ze ook in grote getallen de deur uit ,ik heb het ook nog maar verleden jaar leren kennen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts