Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Rick`s Tuintje


RickT

Aanbevolen berichten

Weer even een kleine update

 

Sorry. Ik heb eigenlijk te weinig tijd om hier veel rond te hangen. Ben heel erg druk met mijn werk, en dan ook nog eens die moes en kruidentuin erbij. Blijft gewoon geen tijd meer over.

 

Goed. We beginnen bij vak A. het uienvak Achteraan rode en gele ui en knoflook, vooraan komen de bietjes en jonge ui net op

 

100_1646.jpg

 

Dan vak B De suikermais achterin doet het lekker, vooraan staat nog niks

 

100_1647.jpg

 

Vak C. Vooraan kropsla, en achteraan spinazie. [die is er inmiddels allemaal uit] [vriendin spinazie aan het plukken]

 

100_1648.jpg

 

Vak D. Een heel vak met sla

 

100_1649.jpg

 

Vak E. De erwten gaan ook heel goed langs het hek

 

100_1650.jpg

 

Vak F en laatste vak. Vooraan de bloemkool en broccoli, achteraan de mizuna, amsoi etc. van Jasmin. Ook dit is er inmiddels allemaal uit en ligt gedeeltelijk in de vriezer.

 

100_1651.jpg

 

Ook nog maar ff mijn tomaten en courgettes showen

 

100_1653.jpg

 

100_1658.jpg

 

100_1659.jpg

 

Al met al ben ik zeer content met mijn eerste jaar moes tuinieren. Als het zo blijft zal ik er volgend jaar zeker mee doorgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later ...

Alles is er nu zo`n beetje uit bij mij. Alle tomaten zijn geplukt. Alleen de suikermais staat er nog. De laatste maand heb ik ivm mijn werk een beetje weinig tijd aan mijn tuin kunnen besteden. [ik had amper tijd om het gras te maaien] Verder zat het weer ook niet echt mee, er was veel doorgeschoten de afgelopen weken. maar ik ga het zeker volgend jaar weer doen. Ik ga de komende weken nog wel wat late groente zaaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...