RobO Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Beste allemaal, We zijn heel blij dat we kunnen komen en de gezichten achter de plaatjes en de praatjes leren kennen... Omdat we pas heel laat wisten dat we 24 maart kunnen komen heb ik weinig voorbereid voor de grote ruilactie. Ik improviseer wel een bakje met wat bijzonder spul voor zover dat gaat. Zelf hebben we eigenlijk niets nodig. ik heb iig wel- zaden rattestaartjes- een paar opgepotte yacons- stukjes smeerwortel bocking 14 de steriele variant voor gier- zaden filderkraut voor de zuurkool- zaden vaste lathyrus- zaden kleine ananaskers tot dan dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Fijn Rob. Mag ik dan wat stukjes smeerwortel bocking fourteen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Oh zou ik ook een stukje van die Bocking nogwattes mogen? Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 ik voel me net een ekster die glimmende dingetjes ziet mag ik van jou:- zaden rattestaartjes- een opgepotte yacon- stukje smeerwortel bocking 14 misschien heb ik nog wat leuks voor je? kijk maar even op mijn ruillijstje...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts