Jump to content

Nouja zeg Vreeken

hansm
 Share

Recommended Posts

Vanmorgen een uitstapje naar Vreeken gemaakt, wat een fantastisch aanbod! Met veel te veel leuke zaden naar buiten gegaan (en aardpeer). Vrijwel alles (en meer) kunnen vinden dat nog op mijn wensenlijstje stond. 
Inmiddels begrijp ik ook heel goed dat bestellingen lang kunnen duren.

• Like 2

• 2 weeks later...

Mooi aanbod op de website, zodat ik afgelopen jaar enkele soorten knoflook te bestellen. Op het betreffende moment waren deze niet beschikbaar maar er stond bij dat alle soorten die ik had bekekend in september weer opnieuwe beschikbaar zouden zijn. helaas bleek dat niet helemaal te kloppen en gelukkig heb ik ergens anders nog een aantal andere soorten kunnen verkrijgen anders stond je in Oktober/November dus mooi met lege handen. 

Omdat vreeken toch een mooie selectie aan zaden heeft heb ik gister een lijst met zaden besteld. Ik vond 9,90 verzendkosten wel erg veel, maar als de kwaliteit goed is en het wordt op tijd geleverd dan ben ik best bereid daar voor de betalen. Ik benieuwd wanneer het geleverd wordt. 

Wat is overigens wel apart vond is dat men een mooie website met alle soorten heeft maar dat een normaal betaalsysteem ontbreekt. je kunt tijdens je bestelling een eenmalig incasso opgeven maar IDEAL, Paypal or Creditcard ontbreken. Wellicht dat dit nog iets is waar ze op kunnen verbeteren, voor de rest kijk ik uit naa rmijn bestelling.

Ik heb ook positieve ervaring met Vreeken, met de kanttekening dat ik er niets bestel wat ik binnen een maand in huis moet hebben. Mijn laatste bestelling heb ik overigens twee weken geleden ontvangen, binnen de gestelde levertermijn van vier weken.