Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Moestuinforumdag weer op zijn eind...

Jorieke123

Recommended Posts

Nog bedankt allemaal, het was leuk om gezichten bij namen te zien van sommige mensen had ik een andere voorstelling in mijn gedachten

De plantjes die ik gerolen heb staan in de keuken en sommige op de vensterbank, dat het maar snel plant weer mag worden!

Ik ben in ieder geval hartstikke blij met de dingen die ik gerolen heb!

@eelzultjuh Ik wilde je nog wel bedanken voor de prachtige Dahlia-plug-stekken die ik zomaar van je kreeg. Het tomaatje staat fier overeind. De pluggen heb ik opgepot en staan fris voor een koud raam. Helemaal fijn en blij. thnx !

Eelzuhtjuh, van jou kreeg ik toch een paar heel kleine zaailingen uit zo'n plugje van een paprikaplantje? Welke soort was het nu zei je? Ik dacht mini puntpaprika, maar weet het niet zeker

In elk geval hebben de stekjes de reis overleefd en staan vrolijk in de vensterbank

De broden waren onder andere van Huub, Nynke en mij.

De broden die ik gemaakt had zijn te zien op:

post141182.html?hilit=broden#p141182

Van de middelste van de drie had ik de helft bij me.

En van de kleine op het rek had ik ook de helft.

Huub had ook 1 brood gebakken en Nynke had een turkse brood gehaald.

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

@Conny, ik had twee broden gebakken, één boeren vloerbrood, die langwerpige, die is heel gebleven.

Het andere was een meergranenbroodje met die pitten en dat meel erop, beetje donker korstje, dat is wel opgegaan.

Gemma, er staan verschillende van mijn recepten op http://www.bloggen.be/appeljam gewoon in het zoekvenster links kweeperen intypen.

Meestal maakt men compôte of gelei van de vrucht ( is erg goed bij maag en darmklachten) maar de jam -= meer werk- is hier favoriet op een vers broodje of in de yoghurt..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

die leuke blog van Appelvrouw

Nog een leuk verhaal voor het blog: Afgelopen woensdag op de valreep voor RvO speenkruid en zwarte weduwe(weduwe in de rouw) uitgeschept.

Vorig jaar had ik het ook bij me, maar toen kon hij niet komen...

Ik heb het meegenomen naar het Gooi, goed verzorgd en buiten gehouden. Zondag bij vertrek er een labeltje opgelegd..met: RvOSpeen erop. Zondag uitgepakt, en samen met de laatste plantjes door Joep weer buiten laten zetten tegen lunchtijd(ik had alleen nog maar ruil voor Erny,Huub,Eva en RvO)om ruimte te maken.

Daarvoor moet het al misgegaan zijn. Zondag buiten nog gezocht, maar nooit meer het zakje gevonden voor Remy(RvO)

Gisteren de laatste zakjes opgengemaakt. Je kunt het al raden..het plantje is weer hier ik kan het straks zo weer in het gaatje zetten waar het uitkwam..na een uitstapje van 1000km...

Volgend jaar proberen we het weer Remy

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

@Jorieke, I 'm in!

Ik zal dan niet meer met mijn handen eten als ik geen bestek kan vinden... het was ook zo lekker allemaal. Door dat lekkere eten vergat ik gewoon dat ik in gezelschap was (en een man kan maar één ding tegelijk; in dit geval was dat smullen!)...

Maar al is het op de fiets met fietskarretje en tent, als ik geen auto meer heb (ANWB kosten nekken mij) ik kom!

Edited by Guest

• Create New...