Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hallo!

Vnss

Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw hier.. In het achterste deel van onze tuin heb ik drie moestuinbakken en een serre. We hebben ook net een appelboom en perenboom geplant en er komt ook nog een fruithaagje met appels, peren, bramen en frambozen.

Ik heb net mijn plan klaar voor dit jaar maar kan blijkbaar geen foto posten via tapatalk..

Ondertussen al wat gelezen en ik kijk ernaar uit om hier nog veel bij te leren

Welkom!

Welke appel heb je gekozen? Ik heb zelf een oud ras, de Princesse Noble, heerlijke appel (lijkt op de Notarisappel) en een zaailing die na 15 jaar eindelijk een keer besloot om vrucht te gaan geven... Geen bijzondere appel, maar ik heb hem zelf gewonnen, dus voor mij toch een beetje speciaal.

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Ik heb een golden delicious boom, voor mijn man en dochter want die zijn gek op deze.. En in de haag komt een benini, topaz en santana. Hopelijk kan ik de santana eten, ben allergisch voor rauwe appels en het is al jaren geleden dat ik nog een appel zo heb gegeten en ik had gelezen dat het met die santana misschien wel kan. Als het niet kan dan zal ik veel moes en sap moeten maken, als het verwarmd is geweest mag ik het wel eten.. Ik krijg binnenkort een weckketel met ontsapper dus dat komt wel goed.

Heb je misschien een linkje naar dat topic over foto's want ik vind het niet direct