Vnss Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Hallo, ik ben nieuw hier.. In het achterste deel van onze tuin heb ik drie moestuinbakken en een serre. We hebben ook net een appelboom en perenboom geplant en er komt ook nog een fruithaagje met appels, peren, bramen en frambozen. Ik heb net mijn plan klaar voor dit jaar maar kan blijkbaar geen foto posten via tapatalk.. Ondertussen al wat gelezen en ik kijk ernaar uit om hier nog veel bij te leren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom, klinkt er leuk dat fruit. En die peer is dat een hand of stoofpeer ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vnss Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Handpeer, een conference boom en in de haag een concorde.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Welkom!Welke appel heb je gekozen? Ik heb zelf een oud ras, de Princesse Noble, heerlijke appel (lijkt op de Notarisappel) en een zaailing die na 15 jaar eindelijk een keer besloot om vrucht te gaan geven... Geen bijzondere appel, maar ik heb hem zelf gewonnen, dus voor mij toch een beetje speciaal. Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Welkom ! en foto's plaatsen is hier een fluitje van een cent. Er is een topic over. Snuffel lekker rond ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vnss Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Ik heb een golden delicious boom, voor mijn man en dochter want die zijn gek op deze.. En in de haag komt een benini, topaz en santana. Hopelijk kan ik de santana eten, ben allergisch voor rauwe appels en het is al jaren geleden dat ik nog een appel zo heb gegeten en ik had gelezen dat het met die santana misschien wel kan. Als het niet kan dan zal ik veel moes en sap moeten maken, als het verwarmd is geweest mag ik het wel eten.. Ik krijg binnenkort een weckketel met ontsapper dus dat komt wel goed. Heb je misschien een linkje naar dat topic over foto's want ik vind het niet direct Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 post1547.html?hilit=foto%20plaatsen#p1547 Hier staat ie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts