quincy Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Hallo hallo, 2 dagen geleden heb ik aardbeien en bonen voor gezaaid maar!!!! met me domme kop! heb ik aardbeien zaadjes laten vallen in de pot gelukkig kon ik de rest nog redden net op tijd!.dus mijn vraag was wat gaat er gebeuren moet ik 2 uur bezig zijn om 80 stuks aardbeien plantjes te verspenen of is er ook een ander optie..... groetjes quincy! Quote als ik hoofdpijn krijg dan weet ik dat me plantjes naar boven kommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Met een mesje of zo vakjes snijden in de bovenste grond van het potje en met een lepel of heel klein schepje dat verdelen bovenop nieuwe potjes met zaaigrond......? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ik zou kiezen voor later stuk voor stuk om. Het zaad is zo klein en te diep kiemt het erg slecht tot niet. Dus heb je een leuke klus over een week of 3. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts