jootje Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Is er iemand die nog wat zaadjes over heeft van zo'n oranje lampionnetje?Ik heb vast wel wat zaadjes om te ruilen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 tja, de wortelstokken van de lampionplant kreeg ik de grond niet uit...stijfbevroren als de vorst voorbij is kun je me wel een pb sturen, dan stuur ik je de wortelstokken en evt zaadjes wel toe.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fietstuinkabouter Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Geen zaadjes, maar vorig jaar waren er bij mijn ouders wel wat planten. Misschien komt daar nu weer wat van op en lukt het om er een uit de grond te wippen. Vanmorgen bedacht ik me dat ik dergelijke plant ook graag zelf nog in de tuin wil. Dus ben van plan om binnenkort even een blik te werpen en evt. te graven.. (en dat is wel een klusje!) Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Ik ben al 3 jaar an het proberen dat k.... uit de tuin te krijgen, ik ben benieuwd of hij dit jaar weer terug komt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 Nou, stuur maar op, Angela! Ik wil dolgraag zo'n plantje! Lol! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilmer Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Waarom geen ananaskers? Het ziet er (zeggen ze) hetzelfde uit en je kunt het nog opeten ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 Ananaskers zit inderdaad ook in een soort lampionnnetje. Maar ik wil die oranje lampionnetjes om in het najaar te gebruiken in stukjes ofzo. Zo wil ik ook distelkomkommer voor dat doel, maar het lijkt allemaal niet te lukken....al drie keer gezaaid, nog komt er niks op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilmer Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Ok, ik moet het verschil nog zien, ik heb nu ananaskers voor het eerst dit jaar dus ik weet nog niet hoe het er in het echt uitziet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Ik heb ze wel voor je Jootje!!PB me maar ff. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts