Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Planten potjes gezocht

Recommended Posts

hi!

hoi hoi! allemaal. ja misschien heb je al het onderwerp gezien... maar ik ben pas een begginer en ik wou vragen als jullie planten potjes over hebben (of die je niet meer gebruikt)en als je je weg wil doen.......(ik durf dit eigenlijk niet te vragen maar )die van 9 bij 9 cm.willen jullie die aan mij geven???? of ruilen met wat anders....Want de reden is dat hier in schiebroek tuincentrums geen 9 bij 9 cm potjes verkopen!!!!!(ook lekker handig....)als dit niet mag. haal dit Topic dan gelijk weg!!!!!!

Groetjes quincy

Edited by Guest

als ik hoofdpijn krijg dan weet ik dat me plantjes naar boven kommen

Er zijn wel manieren om aan potjes te komen. Voor 15 euro, inclusief verzendkosten, kun je 500 van die gebruikte potjes (P9 worden ze genoemd) in huis hebben. Zie berichten hier en of Marktplaats.

Ook kun je kijken bij een kwekerij aan de rand van je woonplaats, de kwekers hebben er vaak hoopjes over, die ze je (bijna) gratis mee willen geven.

Misschien is er toevallig een forumlid in jouw buurt die potjes over heeft, maar meestal kunnen ze die zelf heel goed gebruiken... hoe ik dat weet?

Van mij kan je wel een rijtje krijgen. Aan hoeveel stuks denk je zelf ?

Wil ze nog wel even langs komen brengen ook , maar dan wel graag via je ouders of in bijzijn ervan.

Geen probleem even langs te rijden. Stuur maar een privé-bericht via hier. Zorg dat je ouders er bij zijn, of ik geef het af aan je vader/moeder.

stuk of 20-30 , is dat genoeg ? Heb, als je ook ronde potten wil, daar ook wel wat van.; ook 20-30 ?

O dank u wel!!!! maat 20 is wel genoeg!!! dank u wel het is nu afond dus ik kan het ne even niet vragen!!!

Groetejs quincy

als ik hoofdpijn krijg dan weet ik dat me plantjes naar boven kommen