Jump to content

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Posted

Hallo iedereen,

Mijn naam is Roy Verbeeren, en een jaar geleden kocht ik samen met mijn toekomstige een oude hoeve. Nu hadden de vorige eigenaars de tuin, en de hoeve, al minstens 40 jaar verwaarloosd. Door onze verbouwingen van de hoeve op zich blijft er weinig tijd en nog minder budget over voor de tuin zelf, waar één van mijn echte passies ligt, tuinieren.

Nu ben ik op deze wedstrijd gestoten, en heb me ingeschreven.

Ik heb echter nog stemmen nodig, dus was ik stiekem aan't hopen op jullie hulp.

Deze wedstrijd winnen zou mij de kans geven enkele jaren vroeger te kunnen genieten van de prachtige tuin die het kan zijn.

Alvast hartelijk dank!

De rechtstreelkse link naar mijn tuin is: http://www.tuininnood.be/vote.php?uid=0135673544

photogram-2013041609351682081366753167.jpg

Ben ik dus niet de slimste van de klas, had echt even lees en denkwerk nodig om te begrijpen waar het hier over ging. Maar heb hem inmiddels. Niet alles gelezen toch.

Moet ik Belg zijn, wil ik op u te kunnen stemmen ?

Ik vind eigenlijk dat jij zelf je eigen tuin moet veroveren, stap-voor-stap.

Begin met een paar verhoogde bedden vlakbij je keukendeur, en daar zaai je de dingen die je op korte termijn wilt eten. En daarna steeds stuk voor stuk je tuin eigen maken. Een ander jouw tuin laten aanleggen is de voldoening mislopen van het tuinieren. Dat is opbouwen van je grond, indelen, ideeën laten rijpen, planten en struiken en bomen opkweken... Het hele proces is het plezier, niet alleen de vruchten ervan.

Voordeel van een tuin zelf opbouwen: Je leert hem ook beter begrijpen, dus het onderhoud zal ook veel beter verlopen Net zoals bij een kind.. Een kind verzorgen waarvan je niet weet hoe zij/hij is.. Lastig (lijkt mij!)

Dus ook dit kindje zou goed moeten leren kennen

Maar ehh, uiteindelijk gun ik je die prijs zeker. Vooral als het je jaren scheelt.

Heb ook gestemd hoor! Hopelijk win je!

Verder zal ik wel een zeurkous zijn, maar ik krijg de indruk dat je je alleen nu aanmeldt op dit forum om zieltjes te winnen om de wedstrijd te kunnen winnen en niet om het forum zelf.

Kan me vergissen natuurlijk

haha. Zo had ik nou nog niet zitten denken, maar je hebt eigenlijk wel gelijk ja, ezeltjuh en Jorieke.