Jump to content

.

Guest rozemarijn

Recommended Posts

Welkom Rozemarijn,

Een hele originele moestuin heb je ,en al die verschillende soorten...super !!!

Een vraagje, waarom die wegwijzer? Of zit er kans in dat je verdwaald in jou eigen moestuin

In ieder geval veel succes, hou ons op de hoogte van de vorderingen

grtjs, Katrien

Die wegwijzer heb ik eens wegwijzer gemaakt met de landen waar ik geweest ben en hoeveel km dat is. Hij staat er al een poosje, en ik laat hem gewoon staan. Ik heb er ook tomaten bij omhoog laten groeien vorig jaar.

Edited by Guest

Welkom ziet er leuk uit.

Ik heb wel een vraagje : op je foto's lijkt het of je alle fruitstruikjes dicht op elkaar hebt staan. Is dat ook zo ????

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Klopt, ze staan (te) dicht op elkaar. Ik probeer het gewoon uit en ga deze zomer kijken hoe het gaat. Ik wil de struiken wel klein houden, omdat ze om een appelboom heen staan. En misschien kan ik ze met elkaar laten vergroeien tot 1 grote struik en dan op elke hoek een andere bes kunnen plukken.

Edited by Guest

Dat insectenhotel heeft mijn man gemaakt. Ik heb hem samen met de kinderen gevuld met wat we tegenkwamen in de tuin en in het bos.

Wat leuk is dat zal mn kids dit een keer laten zien dan kunnen we ipv vogelhuisjes een keer een insectenhotel maken dat trekt ook weer vogels naar de hokjes misschien.

En die valkuil van teveel willen planten hebben we allemaal wel hoor maar het went wel

Groetjes en veel plezier

Hallo Rozemarijn! Welkom!

Jouw moestuin is al bijna groter dan mijn hele achtertuin... Je zit daar wel heerlijk volgens mij, goede grond (al zal het best zwaar werken zijn) en mooie ruimte, overzichtelijk...

Heel veel plezier in je tuin en hier!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Bedankt Roosmarij! Ik heb inderdaad een heerlijke tuin, en loop elke ochtend eerst even de tuin in, kijken hoe alles er bij staat en welk weer het gaat worden. Ook als ik niet van plan ben iets in de tuin te gaan doen, en even een rondje wil lopen, zit ik toch zo weer een uurtje wat aan te rommelen. Heerlijk!

Edited by Guest