meekje Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Voor mezelf en voor een activeringscentrum waar ik in de moestuin help had ik pompoenen gezaaid van drie soorten pompoenen drie zaden.Verleden week hebben we de plantjes gezet en nu zijn ze allemaal dood... Hoe het kan begrijp ik niet maar ik wil het graag nog eens proberen maar ik heb geen zaden meer... Zeg maar wat je er voor terug wilt! Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 De pompoenzaden die ik zelf nog dacht te hebben en die ik ook nog aangeboden had aan Bert, bleken bol-courgette zaden te zijn Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimenDennis Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 ik heb er vast nog wel een paar liggen. hoeveel heb je er nodig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 hoi meekjeik heb nog 6 uchiki kuri pompoenzaden voor jestuur maar een pbtje als je ze wilt hebben Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts