Henkbakker Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Hallo, ik ben Henk en heb samen met mn vriendin een moestuin van 150 m2 genomen, de tuin is gefreesd en paden betegeld. Nu zaaien en planten. Ik hoop veel van jullie goede raad te kunnen gebruiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Hallo Henk en vriendin van Henk!! Welkom!Je kunt hier vast al veel antwoorden vinden als je de zoekfunctie rechts boven gebruikt. (en nog veel meer, was mij al snel duidelijk toenik net lid was gewroden, veel te veel eigenlijk ) Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Welkom allebei! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Hey daar. Mooie stokken voor de bonen heb je staan ! Toch net wat slimmer aangepakt dan ik, de mijne zijn inmiddels vastgegroeid Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 hoi 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts