Jump to content

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Posted

Begin juni komt er een nieuw tijdschrift op de markt dat inspeelt op de groeiende populariteit van urban farmingen (stadstuinieren). Door middel van een mix van praktische tips, randverschijnselen en lifestyle onderwerpen, wil het tijdschrift 'Cashew' de doelgroep voorzien van informatie. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar de doelgroep. Zouden jullie alsjeblieft via onderstaande link de enquete willen invullen? Alvast heel erg bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=343263

Ja dat vind ik ook heel vreemd en ik wordt daar dan ook meteeen achterdochtig van. Wat willen ze met deze informatie? Daarom de enquete niet ingevuld, terwijl ik op zich zo'n tijdschrift, afhankelijk van de opzet natuurlijk, best leuk zou vinden.

Ben benieuwd of dit tijdschrift er daadwerkelijk gaat komen, of dat het slechts een smoes is om aan gegevens van mensen te komen.

ik vind ook de tijdschrift gerelateerde vragen soms wat vreemd.

bijvoorbeeld de vraag "Welke andere onderwerpen lijken u interessant in het tijdschrift?"

het tijdschrift gaat toch over urban farming ? niet over baby's, scholing, relaties enzovoort.

thesistools is een ideaal programma om mensen door de enquête heen te loodsen. jammer dat je van die optie geen gebruik van maakt.

Het is de eerste post van deze persoon, stelt zich niet voor en houdt zich anoniem. Mischien een idee om te kijken of deze vogel op andere (tuin)fora opduikt met zijn enquete?

@Cashew, je normaal voorstellen wordt hier wel op prijs gesteld. En verder jouw reden om hier te komen, los van informatie verzamelen.

Enne: GOOGLE LAAT GEEN ENKELE HIT ZIEN! Dus maakt het voor mij al helemaal verdacht!

Grijns....een tijdschrift over urban gardening dat Cashew zou heten.....een poster die zich Cashew noemt en geen urban farming schrijft maar urban farmingen..........hehehe......die wil op de snelle een aantal statistieken etc via een forum...naam, modus en tijdschrift naam zal wel aangepast worden aan het soort forum waar hij het op zet...

MVG

Danuta (krijg dit soort figuren ook wel eens aan de voordeur van mijn forum....komen niet binnen en anders linea recta er weer af... )

MVG

Danuta

Het feit dat de enquete gemaakt wordt met thesistools vind ik ook een beetje vreemd.

waarom? dit programma wordt bij veel opleidingen aangeraden om te gebruiken.

de resultaten hiervan kunnen direct verwerkt worden in de meeste onderzoek/statistiek programma's.

ik heb in het verleden hokjes nog handmatig mogen tellen, wat was ik blij met thesistools.

Hier doe ik niet aan mee...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje