Marlene Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Hio, ik heb komkommerplanten (alleen maar zeg maar). Kan ik ook van twee een plant maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 zoekt en ge zult vinden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 komkomerplantjes kopen niet zelf zaaien ! want zijn geent!! Lijkt mij dat je dat ook zelf moet kunnen.Maar het wordt dus ergens anders op geent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 ja, op een onderstam als ze klein zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Klopt! Ik koop mijn Komkommers ook alleen maar. Dus Hollandse Komkommers geënt op Meloen. Pompoen kan ook. Verleden jaar heb ik ze zelf gezaaid, Turkse Snackkomkommers waren dat. Ik had er 4 van en heb daar in totaal 23 komkommers vanaf gehaald. Dat is weinig want van mijn Hollandse Komkommer in de bak, haalde ik er 45. Die Snackkomkommer stond in de volle grond overigens. Zelf enten kan: http://www.moestuintips.nl/vermeerderen/enten.php Maar ik ga daar geen moeite voor doen, voor die paar euro's Doeg... Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts