Nanda Vandeberg Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Hai, mijn naam is Nanda en ik tel 44 zomers. Deelname aan dit forum lijkt me gezellig en leerzaam. Als kind opgegroeit met de geneugten én plichten/verantwoordelijkheden van 't hebben van 'n grote moestuin. Sinds 1998 ben ik moeder ben van 3 jongens heb ik altijd 't grootste deel van m'n tuin als moestuin gebruikt; (h)eerlijke groenten én fruit. Zodat ook mijn kinderen opgroeien op onbespoten groenten.Sinds 6 jaar horen daar ook kippen bij en genieten we onze eigen eitjes. Quote
Katja1604 Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Hoi Nanda,welkom op dit forum, ben zelf ook nieuw.Wat leuk dat je kippen hebt! Groetjes, Katja Quote
Stan Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
roosmarij Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Welkom Nanda! Heerlijk hè, eitjes van je eigen kippen?! En ze zullen je ook wel helpen met het wegvangen van het nodige ongedierte en het opeten van overgebleven groen..... Veel plezier op het forum! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
marleenvanes Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Welkom Nanda! Wat een mooie foto van jou in de tuin terwijl je de kippen voert. Heel idyllisch. Ik ben hier ook net en heb net het moestuin seizoen ontdekt. Erg leuk om alle foto's te bekijken. Quote http://etenuitdevolkstuin.nl
marijke Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Leuke foto's!Echt lekker hoor, je eigen groenten: onbespoten en lekker voordelig...Ik heb drie pubers die me de oren van het hoofd eten.Je moet er toch niet aan denken: in de winkel gaan de peultjes per ons !!!Welkom op het forum Quote
Nynkef Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Welkom Nanda !! En wat woon je op een prachtig plekje van NL Quote
Jorieke123 Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts