Jump to content

Prive bericht versturen lukt niet meer

Aardpeer
 Share

Recommended Posts

Nee ik krijg geen melding. Boven het bericht wat ik ontvang staat een knop Reply daar klik ik op en dan krijg ik het vak waar je het bericht kunt plaatsen.Naam van degene waar het bericht heen moet ,moet ik invullen , onder het tekstvak staan de knoppen "voorbeeld" en" bevestig" Ik klik op bevestig.

Alleen de ingevulde naam is weg.

Geen uitgaand bericht , geen verzonden bericht.

Heb je dit alleen wanneer je klikt op nieuwe PM of ook als je op beantwoorden klikt? Bij een nieuwe PM kan het zijn dat je de ontvanger niet toegevoegd hebt aan het bericht:

pb-toevoegen65691371395180.jpg

Nu is de gebruiker toegevoegd als ontvanger:

gebruikerspaneel231001371395345.jpg

Je instellingen staan in ieder geval goed ("gebruiker kan prive berichten versturen")

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Bij allebei.

Ik heb geprobeerd te reageren op een naar mij gestuurd privé bericht en ik heb geprobeerd zelf een privé te starten.

Zelf heb ik geen instellingen veranderd, niet van computer gewisseld.

Eerder ging het beantwoorden zonder probleem.

Als ik de naam van de geadresseerde heb ingetypt en klik op toevoegen,door jou rood aangegeven in je bericht, verschijnt het nieuwe scherm met een leeg vakje waar de geadresseerde naam stond.

Als ik de naam van de geadresseerde heb ingetypt en klik op toevoegen,door jou rood aangegeven in je bericht, verschijnt het nieuwe scherm met een leeg vakje waar de geadresseerde naam stond.

Dat hoort ook zo. En als het goed is dan verschijnt die naam achter NAAR:

Dat staat onder Schrijf bericht.

Zie de onderste afbeelding van Jorg. Je ziet dat snel over het hoofd. Het tekstvak wordt na op het klikken op toevoegen weer blanco.

Op die manier kun je meerdere namen toevoegen in je adreslijst.

Met vriendelijke groet,

Wim.